Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36580
Title: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο επικοινωνίας στον πολιτισμό: Το Εθνικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Ινστιτούτου Smithsonian
Authors: Αναστασίου, Ναταλία
Advisor: Κάβουρα, Ανδρονίκη
Keywords: Στρατηγική επικοινωνίας;Μουσείο Φυσικής Ιστορίας;Smithsonian;Κοινωνική δικτύωση;Facebook;Twitter;Ανάλυση ιστότοπου
Issue Date: 1-Oct-2017
Abstract: Στην παρούσα εργασία θα εξετάσουμε ζητήματα επικοινωνίας στους πολιτιστικούς οργανισμούς, επικεντρώνοντας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θα ασχοληθούμε αρχικά με γενικότερα θέματα επικοινωνίας και στρατηγικής επικοινωνίας και στη συνέχεια θα αναφερθούμε ειδικότερα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θα επικεντρωθούμε στη συνέχεια στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Ινστιτούτου Smithsonian στις ΗΠΑ. Θα εξετάσουμε τη στρατηγική ψηφιακών μέσων του Ιδρύματος Smithsonian, το οποίο εποπτεύει τις λειτουργίες του μουσείου φυσικής ιστορίας. Θα δούμε τον τρόπο χρήσης, στην πράξη, των δυνατοτήτων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Θα δούμε πώς αυτό ελέγχεται και πώς μπορούν να αξιοποιηθούν οι δυνατότητες της σημερινής τεχνολογίας. Τέλος, θα παρουσιάσουμε τις σελίδες του μουσείου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα δούμε τη σχέση που διαμορφώνει με το κοινό του μέσα από αυτά. Κατά το πρώτο μέρος της εργασίας θα εξετάσουμε την έννοια του μουσείου, του πολιτιστικού οργανισμού και του πολιτιστικού αγαθού καθώς και τη διαδικασία της επικοινωνίας στο χώρο των πολιτιστικών οργανισμών και θα αναφερθούμε σε θέματα σχεδιασμού και υλοποίησης στρατηγικής. Στο δεύτερο μέρος θα εξετάσουμε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θα δούμε ποια είναι αυτά, τη λειτουργία και τις δυνατότητες τους και θα αναφερθούμε συνοπτικά στην ιστορία τους. Στη συνέχεια θα αναλύσουμε τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στους πολιτιστικούς οργανισμούς και ιδιαίτερα στα μουσεία. Θα δούμε τις δυνατότητές τους, θα εξετάσουμε καλές πρακτικές και πιθανά προβλήματα και θα αναφερθούμε σε ψηφιακά εργαλεία ελέγχου ανταπόκρισης του κοινού. Το τρίτο μέρος της εργασίας εστιάζει στη μελέτη περίπτωσης. Θα γίνει παρουσίαση του οργανισμού και της στρατηγικής επικοινωνίας του με έμφαση στη στρατηγική του για το διαδίκτυο και την ψηφιακή τεχνολογία. Στη συνέχεια θα γίνει αναλυτική παρουσίαση της ψηφιακής παρουσίας του μουσείου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα εξαχθούν συμπεράσματα.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dpm_anastasiou_2016.pdf1.71 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.