Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36573
Title: Οι ΤΠΕ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Σχεδιάζοντας και εφαρμόζοντας ένα ψηφιακό μάθημα της γαλλικής γλώσσας μέσω LAMS.
Authors: Τριανταφύλλου, Λεμονιά
Advisor: Γαλάνη, Μαρία - Ελευθερία
Keywords: ΤΠΕ, LAMS, δημοτικό σχολείο, Γαλλικά ως ξένη γλώσσα;TIC, LAMS, école primaire, FLE
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: Η τεχνολογική ανάπτυξη και η ενσωμάτωση των ΤΠΕ στο δημοτικό σχολείο προωθούν την ανάπτυξη νέων πρακτικών για τη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας στο σημερινό σχολείο. Η παρούσα εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη ενός σεναρίου, ενός ψηφιακού μαθήματος, μέσω του LAMS, ως συμπληρωματικού εργαλείου μάθησης του διδακτικό εγχειρίδιου. Το σύστημα διαχείρισης μάθησης LAMS είναι ένα ηλεκτρονικό εργαλείο για τη δημιουργία και διαχείριση μαθησιακών δραστηριοτήτων για τη στήριξη της σύγχρονης διαδικασίας μάθησης. Η θεωρία και οι δραστηριότητες που συνθέτουν αυτό το μάθημα απευθύνονται σε μαθητές της 6ης τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μεσολογγίου. Το ψηφιακό μάθημα που δημιουργήσαμε δοκιμάστηκε στην πράξη, σε τέσσερις συνεδρίες. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει τη χρησιμότητα του LAMS και του ψηφιακού μαθήματος στο σχολικό περιβάλλον και ιδιαίτερα στην ελληνική δημόσια πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Μέσα από τα ερωτηματολόγια που απευθύνονται στους μαθητές, τις συνεντεύξεις των συναδέλφων και την προσωπική παρατήρηση, τα αποτελέσματα δείχνουν ότι το LAMS είναι ένα πολύτιμο εργαλείο στα χέρια των εκπαιδευτικών καθώς και ότι το ψηφιακό μάθημα βοηθά στη συμμετοχή των μαθητών στην τάξη των γαλλικών, ενθαρρύνοντας λοιπόν την εκμάθηση της γαλλικής γλώσσας στους αρχάριους μαθητές. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη. Το πρώτο μέρος, το θεωρητικό πλαίσιο, αναφέρεται στο πρόγραμμα σπουδών και στο αναλυτικό πρόγραμμα για τη γαλλική γλώσσα, στην ενσωμάτωση των ΤΠΕ στα σχολεία και στις πρωτοβουλίες του υπουργείου για την προώθησή τους και φυσικά στην παρουσίαση της πλατφόρμας LAMS. Το δεύτερο μέρος αφορά την έρευνά μας. Η περιγραφή του ψηφιακού μαθήματος, η αξιολόγησή του και τα συμπεράσματά μας σχετικά με τη χρησιμότητα και την αποτελεσματικότητα της πλατφόρμας όσον αφορά την ένταξή της στην τάξη των γαλλικών.
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΕ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΛΕΜΟΝΙΑ.pdf4.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.