Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36548
Title: Η επίδραση της ποιότητας παροχής ηλεκτρονικών υπηρεσιών μέσω της ιστοσελίδας ενός ξενοδοχειακού καταλύματος στην Ελλάδα στην αφοσίωση των πελατών του
Authors: ΚΑΠΛΑΝΗΣ, ΑΡΗΣ
metadata.dc.contributor.advisor: ΤΡΙΒΕΛΛΑΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Keywords: ΠΟΙΟΤΗΤΑ;ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ;ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: Η ανάπτυξη και εξάπλωση του διαδικτύου παγκοσμίως κατά τις τελευταίες δεκαετίες, έχει επιφέρει μεγάλες αλλαγές στις μεθόδους που ακολουθούν οι υποψήφιοι τουρίστες για την αγορά των αντίστοιχων υπηρεσιών τουρισμού. Ταυτόχρονα, κινείται σε σταθερά ανοδική τροχιά στην εκτίμηση τους, το κριτήριο της ποιότητας σε όλο το φάσμα των τουριστικών υπηρεσιών που τους παρέχεται. Με δεδομένες τις νέες αυτές εξελίξεις, οι σύγχρονες τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς επιδιώκουν τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών τους αλλά και τη διάθεση και προώθηση αυτών μέσα από το διαδίκτυο, είτε με τη δημιουργία δικών τους ιστότοπων είτε με τη συμμετοχή τους σε ιστότοπους προβολής τουριστικών προορισμών και κρατήσεων ξενοδοχείων. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, επιχειρείται με την παρούσα εργασία αποτίμηση της ποιότητας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που παρέχει συγκεκριμένη ξενοδοχειακή επιχείρηση στην Ελλάδα και της επίδρασης που εκείνες έχουν στην αφοσίωση αλλά και στην αντιληπτή αξία από τον πελάτη. Για τον στόχο αυτό, υιοθετήθηκε εργαλείο έρευνας που στηρίχθηκε στο eSERVQUAL και διεξήχθη έρευνα σε ξενοδοχείο της Αθήνας (boutique hotel) κατηγορίας 4 αστέρων, με σκοπό τη καταγραφή της αντιλαμβανόμενης ποιότητας από πλευράς των πελατών από τον ιστότοπο της επιχείρησης ή από τους υπόλοιπους ιστότοπους μέσα από τους οποίους μπορεί να πραγματοποιηθεί κράτηση για τη συγκεκριμένη επιχείρηση. Τα αποτελέσματα τα οποία προέκυψαν από την έρευνα έδειξαν ότι από το σύνολο των διαστάσεων της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρονται διαδικτυακά συνδέονται με την αντιληπτή προσλαμβάνουσα αξία η αποδοτικότητα, η εκπλήρωση των απαιτήσεων από την ιστοσελίδα και ο σχεδιασμός της. Αντίστοιχα προσδιορίστηκε ότι από το σύνολο των διαστάσεων της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρονται διαδικτυακά συνδέονται με την αφοσίωση η αποδοτικότητα και το επίπεδο απορρήτου που εξασφαλίζει η ιστοσελίδα.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ telos 1.docx new (1).pdf
  Restricted Access
735.85 kBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.