Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36547
Title: Ο ρόλος της πληροφόρησης μέσω των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην επιλογή τουριστικού προϊόντος
Authors: Βαρελά, Ασημίνα
Advisor: Ζαρκάδα, Άννα
Keywords: Μάρκετινγκ μέσω Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης;Social media marketing;Τουριστικό Μάρκετινγκ;Tourism Marketing;Κοινοποίηση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης;Sharing in social media;Συμπεριφορές σύνδεσης;Engagement Behaviors;Θεωρία Kοινωνικής Eπιρροής;Social Ιnfluence Τheory;Αντιλαμβανόμενη ευχαρίστηση;Perceived Enjoyment;Συμμετοχή;Involvement;Εμπιστοσύνη;Trust;Συμπεριφορά Καταναλωτή;Consumer's Behavior
Issue Date: 1-Oct-2017
Abstract: Η παρούσα μελέτη ερευνά το ρόλο της πληροφόρησης μέσω των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην επιλογή τουριστικού προϊόντος. Συγκεκριμένα αναλύθηκε η σπουδαιότητα που κατέχουν οι εφαρμογές social media στην κοινοποίηση (sharing) τoυριστικών εμπειριών και πληροφοριών κάθε μορφής και ως πηγή παροχής τουριστικών πληροφοριών στους υποψηφίους καταναλωτές – χρήστες, η αξιοπιστία των τουριστικών πληροφοριών που αναρτώνται στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είτε από τις τουριστικές επιχειρήσεις, είτε από τους άλλους χρήστες, ο βαθμός εμπιστοσύνης των χρηστών στις πληροφορίες που κοινοποιούνται μέσω των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης κατά τη διαδικασία έρευνας και επιλογής τουριστικών προϊόντων καθώς και σε τι βαθμό δημιουργείται σύνδεση (engagement) των υποψηφίων καταναλωτών – χρηστών με τις σελίδες των τουριστικών οργανισμών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κατά τη διαδικασία έρευνας και επιλογής τουριστικών προϊόντων. Η ανάλυση των παραπάνω πραγματοποιήθηκε μέσω μελέτης της σχετικής βιβλιογραφίας, ενώ η ανάλυση του βαθμού σημαντικότητας του ρόλου που τελικά έχουν ως μέσο κοινοποίησης τουριστικών εμπειριών και ως πηγή τουριστικών πληροφοριών πραγματοποιήθηκε μέσω έρευνας με τη χρήση ερωτηματολογίου. Η ανάλυση των απαντήσεων του ερωτηματολογίου έδειξε ότι οι συμμετέχοντες θεωρούν πως τα social media αποτελούν πολύ σημαντικά μέσα κοινοποίησης τουριστικών εμπειριών και αναζήτησης τουριστικών πληροφοριών κατά την διαδικασία έρευνας και επιλογής τουριστικών προϊόντων.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΤΕ- std82698 - ΒΑΡΕΛΑ ΑΣΗΜΙΝΑ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.65 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.