Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36536
Title: Διερεύνηση των απόψεων για τον Μετασχηματισμό γυναικείας ταυτότητας κατά τη συμμετοχή εκπαιδευομένων σε βραχύχρονα εκπαιδευτικά προγράμματα. Η περίπτωση του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης του Δήμου Παύλου Μελά Ν. Θεσσαλονίκης
Authors: ΛΑΜΠΡΙΔΟΥ, ΜΑΡΙΝΑ
Advisor: ΚΟΥΤΡΟΥΒΙΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Keywords: Μετασχηματισμός γυναικείας ταυτότητας;Transformation of a female identity;Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Δήμου Παύλου Μελά;Center for Lifelong Learning of the Municipality of Pavlos Melas N. Thessaloniki
Issue Date: 24-Sep-2017
Abstract: Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει και να μελετήσει τις απόψεις για την έννοια του μετασχηματισμού της γυναικείας ταυτότητας μέσα από τη διαδικασία και τη συμμετοχή των γυναικών στην εκπαίδευση και πιο συγκεκριμένα σε βραχύχρονα προγράμματα των Κέντρων Δια Βίου Μάθησης. Στην παρούσα εργασία πραγματοποιείται πρωτογενής έρευνα, η οποία είναι τόσο ποσοτική και πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίου, όσο και ποιοτική, καθώς πραγματοποιήθηκε με την χρήση ημιδομημένης συνέντευξης. Το δείγμα, που χρησιμοποιήθηκε για την αποπεράτωση της έρευνας είναι δείγμα ευκολίας και αποτελούνταν από γυναίκες, όλων των ηλικιών και όλων των μορφωτικών επιπέδων, οι οποίες διαμένουν μόνιμα στην περιοχή της Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης και παρακολούθησαν τα συγκεκριμένα εκπαιδευτικά επιμορφωτικά προγράμματα στο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης του δήμου Παύλου Μελά στο νομό Θεσσαλονίκης, κατά την διετία 2014-2015. Συνολικά μοιράστηκαν 20 ερωτηματολόγια, από τα οποία απαντήθηκαν τα 10, η έρευνα πραγματοποιήθηκε το χρονικό διάστημα 15 - 29 Μαΐου 2017. Επιμέρους στόχοι της συγκεκριμένης έρευνας είναι η σκιαγράφηση του προφίλ των εκπαιδευομένων γυναικών, τα κίνητρα της ένταξής τους στα συγκεκριμένα προγράμματα, καθώς και η διερεύνηση τυχόν εμποδίων κατά τη διάρκεια υλοποίησης της εκπαίδευσής τους. Όλα τα παραπάνω συνθέτουν τον κύριο σκοπό της έρευνας, ο οποίος είναι η διερεύνηση των απόψεων σχετικά με τον μετασχηματισμό της γυναικείας ταυτότητας κατά τη συμμετοχή εκπαιδευομένων σε βραχύχρονα προγράμματα του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης του Δήμου Παύλου Μελά στη Θεσσαλονίκη. Τέλος, από την μελέτη των δεδομένων της έρευνας προέκυψε ότι τα συγκεκριμένα επιμορφωτικά προγράμματα παρακολουθούν γυναίκες. οι οποίες βρίσκονται στην πιο παραγωγική ηλικία, στο κομμάτι της εργασίας, ότι οι περισσότερες γυναίκες που παρακολουθούν τα προγράμματα αυτά, έχουν ανώτατο επίπεδο μόρφωσης και ο κυριότερος λόγος για την παρακολούθηση ενός τέτοιου επιμορφωτικού προγράμματος είναι η προσδοκία για βελτίωση της υπάρχουσας εργασίας για τις εργαζόμενες ή η εύρεση εργασίας για τις άνεργες γυναίκες. Ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι το χρονικό διάστημα που διαρκούν τα συγκεκριμένα εκπαιδευτικά προγράμματα δεν αρκεί ώστε να μετασχηματιστεί η γυναικεία ταυτότητα.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΤΕΛΙΚΗ.pdfΚύριο σώμα Διπλωματικής1.16 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.