Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36532
Title: Εκπαιδευτικές καινοτομίες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:Μελέτη των απόψεων των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών για τα δίκτυα σχολείων του Προγράμματος eTwinning στην Περιφέρεια της Ηπείρου
Authors: ΚΩΣΤΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Advisor: Τζιμογιάννης, Αθανάσιος
Keywords: εκπαιδευτικές καινοτομίες, eTwinning,Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, σχήμα ανάλυσης, συνεργασία;educational innovations, eTwinning winning projects,modern pedagogical approches, Secondary Education, scheme of analysis, co-operation, sustainability, transferability, school networks;βιωσιμότητα, μεταφερσιμότητα, σχολικά δίkτυα, βραβευμένα έργα
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο τη μελέτη των απόψεων και των στάσεων των εκπαιδευτικών που υλοποίησαν βραβευθέντα έργα eTwinning με εθνική και ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας στην Εκπαιδευτική Περιφέρεια Ηπείρου. Η έρευνα επικεντρώθηκε στην ανάδειξη των καινοτόμων στοιχείων που καθιστούν τα συνεργατικά έργα eTwinning αποτελεσματικά και καταδεικνύουν τα θετικά αποτελέσματα για όλους τους συμμετέχοντες της εκπαιδευτικής κοινότητας. Επιπλέον, η διπλωματική εργασία διερευνά το βαθμό βιωσιμότητας και μεταφερσιμότητας των εκπαιδευτικών καινοτομιών στα σχολεία, καθώς και το βαθμό δυσκολίας της επεκτασιμότητας στις εκπαιδευτικές πρακτικές των σχολείων, καθώς διαφαίνεται ο σημαντικός ρόλος των συνεργατικών δράσεων eTwinning στην υποστήριξη σύγχρονων παιδαγωγικών μεθόδων. Η παρούσα έρευνα επέκτεινε ένα παλαιότερο εννοιολογικό πλαίσιο, που αποτέλεσε τη βάση για την ανάλυση και απεικόνιση των διαστάσεων των συνεργατικών δράσεων. Επιλέχτηκε η μέθοδος της ποιοτικής έρευνας και ως ερευνητικό εργαλείο η συνέντευξη σε βάθος, χρησιμοποιώντας ένα δείγμα δέκα εκπαιδευτικών που συμμετείχαν σε βραβευμένα έργα eTwinning στην Περιφέρεια Ηπείρου. Τα ερευνητικά δεδομένα προήλθαν από τα προσωπικά βιώματα των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στην έρευνα και ανέδειξαν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των βραβευμένων έργων eTwinning και τους παράγοντες που συμβάλλουν στην επεκτασιμότητα των δράσεων στην εκπαιδευτική πρακτική των σχολείων. Τα αποτελέσματα ανέδειξαν μια σειρά παραγόντων που συμβάλλουν στην υλοποίηση ποιοτικών προγραμμάτων eTwinning και προωθούν την εμπλοκή των εκπαιδευτικών, όπως το κλίμα συνεργασίας και αλληλεγγύης μεταξύ των εκπαιδευτικών, η σχολική κουλτούρα, η εκπαιδευτική ηγεσία και η δικτύωση των σχολείων για τη δημιουργική αλληλεπίδραση και αμοιβαία μάθηση. Από την έρευνα προέκυψε ότι οι εκπαιδευτικοί προτείνουν την ενσωμάτωση στο αναλυτικό πρόγραμμα των καινοτόμων μεθοδολογικών πρακτικών, ως αναπόσπαστο κομμάτι της διδασκαλίας και της μάθησης.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΚΩΣΤΗΣ Μιχ. ΝΙΚΟΛΑΣ (Δ.Ε. ΕΑΠ- 2017).pdfΚυρίως άρθρο (Η μελέτη των απόψεων και των στάσεων των εκπαιδευτικών που υλοποίησαν βραβευθέντα έργα eTwinning στην Εκπαιδευτική Περιφέρεια Ηπείρου)3.07 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.