Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36515
Title: Η επίδραση των τεχνολογίων web 2.0 στον τομέα του τουρισμού. Μελέτη περίπτωσης: Trip Advisor
Authors: Πλαφουντζης, Βασιλης
Advisor: Χατζηγεωργιου, Χρυσουλα
Keywords: τεχνολογιες web 2.0;technologies web 2.0;Trip Advisor;Trip Advisor;τουρισμος;tourism
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και η εξάπλωση δημιούργησε νέες ευκαιρίες και νέες προοπτικές στις επιχειρήσεις οι οποίες εκμεταλλεύτηκαν τις δυνατότητες του διαδικτύου και δημιούργησαν καινοτομίες και με την βοήθεια της τεχνολογίας το παραδοσιακό εμπόριο αντικαταστάθηκε από το ηλεκτρονικό. Σήμερα ένα μεγάλο αριθμός των καταναλωτών αρέσκεται στο να αναζητά και να αγοράζει καταναλωτικά αγαθά μέσω του διαδικτύου. Έτσι ο καταναλωτής μπορεί να κάνει τις λεγόμενες online αγορές, εύκολα γρήγορα και με ασφάλεια. Τα τελευταία χρόνια, έχουν δημιουργηθεί ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών. Οι ιστοσελίδες αυτές αναζητούν εκατοντάδες ηλεκτρονικά καταστήματα και χιλιάδες προϊόντα και μπορούν να δώσουν στο χρήστη την φθηνότερη τιμή για κάποιο προϊόν που ψάχνει. Αυτό επιτυγχάνεται με την χρήση κατάλληλων μηχανών αναζήτησης ο καταναλωτής έχει την δυνατότητα να εισάγει συγκεκριμένα κριτήρια αναζήτησης για κάποιο προϊόν, θέτοντας παράδειγμα προδιαγραφές ή όριο τιμής. Στην παρούσα εργασία γίνεται μελέτη της επίδρασης των νέων τεχνολογιών και καινοτομιών που εισήγαγε η τεχνολογία web 2.0 στον τομέα του τουρισμού και εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο επηρεάζεται ο χρήστης από τον τρόπο σχεδιασμού αυτών, τις παροχές που παρέχει και πως έχει βελτιώσει τον τομέα του τουρισμού και από την πλευρά των επιχειρήσεων και από την πλευρά των πελατών. Η εν λόγω μεταπτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό να ερευνήσει τις δυνατότητες και τις προοπτικές που υπάρχουν για την διεύρυνση των νέων τεχνολογιών στον τομέα του τουρισμού και πως η χρήση και η εξέλιξη τους στην τουριστική ανάπτυξη των χωρών αλλά και της Ελλάδας. Πιο συγκεκριμένα, ιδιαίτερο βάρος δίνεται στις νέες ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών και οι σελίδες εύρεσης ξενοδοχείων με δυνατότητα προσθήκης σχολίων, με δυνατότητα εύρεσης αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους (LCCs), εστιατορίων, πόλεων, σημείων τουριστικού ενδιαφέροντοςενώ η ανάλυση επεκτείνεται στην μελέτη περίπτωσης «TripAdvisor», και στην χρήση των νέων τεχνολογιών και πως όλα τα παραπάνω επηρεάζουν τους υποψήφιους τουρίστες οι οποίοι διαβάζουν και συγκρίνουν τα σχόλια άλλων τουριστών. Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στον προσδιορισμό του αντίκτυπου που έχουν επιφέρει οι νέες τεχνολογίες στον τομέα του τουρισμού, στην υποδομή και το ταξιδιωτικό κοινό της χώρας καθώς και να κάνει προβλέψεις για την περαιτέρω ανάπτυξη τους.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΛΑΦΟΥΝΤΖΗΣ - TRIP ADVISOR.pdfΠεριεχομενα, κυριως αρθρο, ερευνα, συμπερασματα.2.9 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.