Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36473
Title: Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ) και Ταξιδιωτικός Σχεδιασμός – Η Γενιά Υ
Authors: Ζούλη, Μαργαρίτα
Advisor: Κωνστάντογλου, Μαρία
Keywords: μέσα κοινωνικής δικτύωσης;γενιά Υ;Millenials;ταξιδιωτικός σχεδιασμός;ταξιδιωτική εμπειρία;social media networks;Generation Y;travel planning;travel experience;post-travel experience
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: Τα τελευταία χρόνια, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν σημειώσει ραγδαία ανάπτυξη, αλλάζοντας ριζικά τον τρόπο που οι σύγχρονοι ταξιδιώτες αναζητούν, βρίσκουν και χρησιμοποιούν πληροφορίες σχετικά με τουριστικούς προορισμούς καθώς και με τουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες. Παράλληλα, τα μέσα αυτά τους προσφέρουν τη δυνατότητα να μοιραστούν τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες, αξιολογώντας ταυτόχρονα τους προορισμούς που επισκέπτονται αλλά και τις υπηρεσίες που τους παρέχονται κάνοντας είτε χρήση απλού κειμένου, είτε εμπλουτισμένων πολυμέσων, όπως είναι το βίντεο και οι φωτογραφίες. Η παρούσα εργασία στοχεύει στην περιγραφή του ρόλου που διαδραματίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε όλο το ταξιδιωτικό φάσμα, δηλαδή ξεκινώντας από τον αρχικό σχεδιασμό ενός ταξιδιού, στην υλοποίησή του και τέλος στην ολοκλήρωσή του και στην επιστροφή του ταξιδιώτη στη βάση του, επικεντρώνοντας στην πλέον ενεργή διαδικτυακά γενιά, γνωστή ως Γενιά Υ ή αλλιώς Millenials. Σε πρώτη φάση αναλύεται η σχέση του τουρισμού με το διαδίκτυο και εν συνεχεία η συμβολή του δεύτερου ως εργαλείο μάρκετινγκ στην τουριστική βιομηχανία. Έπειτα παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά και τα ιδιαίτερα γνωρίσματα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αλλά και τα στοιχεία εκείνα που χαρακτηρίζουν τη Γενιά Υ και διαμορφώνουν εν γένει τη συμπεριφορά της. Μέσω της πραγματοποιούμενης έρευνας σε 261 συμμετέχοντες με χρήση online ερωτηματολογίου, επιχειρείται η μελέτη της συνολικής επιρροής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας πραγματοποίησης ενός ταξιδιού στο εξεταζόμενο κοινό των 25-36 (late Millenials), ενώ παράλληλα γίνεται σύγκριση των επιλογών και των συνηθειών των δύο φύλων της ηλικιακής αυτής ομάδας. Τέλος γίνονται προτάσεις σχετικά με την αποτελεσματικότερη προσέγγιση της γενιάς αυτής από τις επιχειρήσεις και τους φορείς του τουριστικού κλάδου, προτείνονται τα πεδία για περαιτέρω μελέτη των συνηθειών της αναφορικά με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον τουρισμό και παρουσιάζονται οι περιορισμοί της παρούσας έρευνας.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SocialMedia_GenΥ.pdfΔιπλωματική Εργασία2.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.