Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36457
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑΡΒΑΝΙΤΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ-
dc.contributor.authorΣΙΤΑ-ΝΤΟΥΝΤΑ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ-
dc.date.accessioned2017-10-16T08:55:58Z-
dc.date.available2017-10-16T08:55:58Z-
dc.date.issued2017-09-30-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/36457-
dc.description.abstractΤο ερώτημα της διπλωματικής εργασίας μας είναι το εξής: Σε ποιο βαθμό τα αυθεντικά ηχητικά ακουστικά και ιδιαίτερα τα βίντεο συμβάλλουν στην ανάπτυξη της ακουστικής ικανότητας; Επιπλέον, θα εξετάσουμε μέχρι σε ποιο βαθμό η επίδοση των μαθητών της πρώτης και δευτέρας γυμνασίου όσον αφορά την ακουστική ικανότητα θα μπορούσε να βελτιωθεί μετά από μια τόση μεγάλη έκθεση των μαθητών σε αυθεντικά βίντεο. Επίσης, η δημιουργία ενός παιδαγωγικού υλικού που περιέχει δραστηριότητες που στοχεύουν να ενισχύσουν τις δεξιότητες των μαθητών ως προς την ακουστική τους ικανότητα είναι δυνατόν να κάνει το μάθημα των γαλλικών πιο επίκαιρο; Τέλος, η παρουσίαση των δραστηριοτήτων μέσα από ένα ψηφιακό εργαλείο αντί του παραδοσιακού τρόπου που παρουσιάζεται στο σχολικό εγχειρίδιο παίζει κάποιο σημαντικό ρόλο; Αρχικά, προσπαθήσαμε να οριοθετήσουμε τη σημασία της ανάπτυξης της ακουστικής ικανότητας παρουσιάζοντας μια σύντομη ιστορική αναδρομή καθώς και την εξέλιξη του ρόλου της από το παρελθόν μέχρι σήμερα. Στη συνέχεια, προσπαθήσαμε να δείξουμε την έντονη παρουσία της τεχνολογίας, τα πλεονεκτήματα και τις δυνατότητες της καθώς και την αναγκαιότητα για την εισαγωγή της στον χώρο του σχολείου. Τέλος, προχωρήσαμε στη δημιουργία του παιδαγωγικού υλικού με ασκήσεις που χρησιμεύουν ως συμπληρωματικό υλικό του σχολικού εγχειριδίου. Η διπλωματική εργασία μας τελειώνει αναλύοντας τα αποτελέσματα της ερευνάς μας και διαπιστώνοντας την επαλήθευση των αρχικών υποθέσεων μας.el_GR
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel_GR
dc.language.isoΓαλλικά-frel_GR
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel_GR
dc.relationBérard, E. (2000). Développement des compétences à l’oral : Relations et différences entre oral et écrit. Patras : Université Ouverte Hellénique.el_GR
dc.relationProskoli, A. (1999). Différencier les composantes du cours de FLE pour optimiser l’apprentissage. Patras: Université Ouverte Hellénique.el_GR
dc.relationDamaskou, M. (2005). La technologie dans l’enseignement du français : L’ordinateur au service de l’apprentissage du FLE. Patras : Université Ouverte Hellénique.el_GR
dc.relationAndroulakis, G. (1999). Planification de programmes d’études et de cours pour l’enseignement du FLE : Cadre théorique délimitant le champ actuel de la didactique des langues. Πάτρα : Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο.el_GR
dc.relationAnastasiadi, M. & Bourdeau, M. (2000). La place de l’oral et de l’écrit dans les méthodologies d’enseignement/apprentissage du FLE. Πάτρα : Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο.el_GR
dc.subjectCompréhension oraleel_GR
dc.subjectOutil numériqueel_GR
dc.subjectNouvelles technologiesel_GR
dc.subjectCréation d’activitésel_GR
dc.subjectMatériel complémentaireel_GR
dc.subjectManuel scolaireel_GR
dc.titleΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ,ΕΠΙΠΕΔΟ Α1 ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΨΗΦΙΑΚΟ,ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ:ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΥΘΕΝΤΙΚΩΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΩΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑTΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ « Action.fr-gr 1 ».el_GR
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Thesisel_GR
dc.title.titlelatinLe développement de la compétence de la compréhension orale au collège public, niveau A1 par le biais d’un outil numérique, interactif ; création des activités appuyées sur des documents audio authentiques comme support du manuel scolaire « Action.fr-gr 1 »el_GR
dc.description.abstractlatinNotre mémoire est animé par le questionnement suivant : Dans quelle mesure les documents sonores authentiques et particulièrement les vidéos contribuent-t-ils au développement de la compétence de la compréhension orale ? De plus, nous avons voulu examiner jusqu’à quel point le rendement scolaire à l’égard de la compréhension orale des élèves de la première et de la deuxième classe du collège pourrait s’améliorer après les avoir exposé à une abondance des vidéos authentiques. Par ailleurs, la création d’un matériel pédagogique incluant des activités qui visent à renforcer les compétences des élèves envers l’aptitude réceptive est-ce possible de dynamiser et actualiser le cours de langue du français ? Enfin, la présentation des activités par le biais d’un outil numérique au lieu du moyen traditionnel présenté dans le manuel « Action.fr-gr 1 » joue-t-elle un rôle considérable ? Dans un premier temps, nous avons essayé de définir l’importance du développement de la compréhension orale en présentant une régression historique et l’évolution de son rôle d’hier à aujourd’hui. Dans un second temps, nous avons tâché d’esquisser l’omniprésence de la technologie, ses avantages, ses potentialités ainsi que la nécessité dominante de son insertion au sein de l’école. Enfin, nous avons procédé à la création du matériel pédagogique en organisant notre travail avec les grilles de planification et après en concevant les activités qui servent à un appui complémentaire du manuel scolaire. Notre travail se termine en analysant les résultats de notre enquête et en constatant la vérification de nos hypothèses.el_GR
dc.bibliography.number52el_GR
dc.audienceΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚO ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗΣ/ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΓΛΩΣΣΑΣel_GR
dc.coverage.pages123el_GR
dc.coverage.references5el_GR
dc.coverage.appendixes2el_GR
dc.description.otherΠΕΡΙΕΧΕΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑel_GR
dc.contributor.advisor1ΠΑΤΕΛΗ, ΜΑΡΙΑ-
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΓΑΛΔΕ (2).pdfΚΥΡΙΩΣ ΣΩΜΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ1.79 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.