Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36435
Title: Ανάλυση στρατηγικής Μάρκετινγκ των μεγαλύτερων αεροπορικών εταιριών του Περσικού κόλπου
Authors: ΦΡΑΓΚΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Advisor: Αβραμόπουλος, Αβραάμ
Keywords: Μάρκετινγκ;Αερομεταφορές;Emirates;Qatar;Etihad
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: Η αεροπορική βιομηχανία αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς κλάδους της παγκόσμιας οικονομίας. Ειδικότερα τις τελευταίες δεκαετίες η αεροπορική βιομηχανία γνωρίζει μια μεγάλη και -σε γενικές γραμμές- σταθερή άνθιση. Κατασκευάζονται μεγάλα και σύγχρονα αεροδρόμια, επενδύονται πολλά χρήματα για την αγορά νέων αεροσκαφών, ιδρύονται καινούργιες αεροπορικές εταιρίες κ.α. Επιπλέον οι αεροπορικές εταιρίες εκσυγχρονίζουν τα συστήματα κρατήσεων, διαχείρισης πελατών και εμπορευμάτων, ελέγχου και ταυτοποίηση, προσδοκώντας να βελτιώσουν τόσο την ποιότητα των υπηρεσιών τους, όσο και τα οικονομικά τους μεγέθη. Το Μάρκετινγκ στις αεροπορικές επιχειρήσεις αποτελεί βασικό κομμάτι που καθορίζει σε ένα βαθμό ακόμα και τον τρόπο διοίκησης της εταιρείας. Για την επίτευξη του σωστού μείγματος Μάρκετινγκ απαιτείται βαθιά γνώση τόσο της ίδιας της εταιρίας –πλεονεκτήματα, αδυναμίες- όσο και τις αγοράς όπου δραστηριοποιείται ή θέλει να εισέλθει. Μέσα από την προσεγμένη τιμολογιακή πολιτική, τη σωστή και ποιοτική διαχείριση του “brand name” της εταιρίας, την διαφοροποίηση του εταιρικού προϊόντος, των προγραμμάτων πιστότητας και των επενδύσεων χαμηλού ρίσκου, μπορούν οι εταιρίες του κλάδου να προσβλέπουν σε θετικά οικονομικά αποτελέσματα. Οι αεροπορικές εταιρίες εκσυγχρονίζουν τα συστήματα κρατήσεων, διαχείρισης πελατών και εμπορευμάτων, ελέγχου και ταυτοποίηση, προσδοκώντας να βελτιώσουν τόσο την ποιότητα των υπηρεσιών τους, όσο και τα οικονομικά τους μεγέθη. Μέσα σε αυτό το ασφυκτικό πλαίσιο ανταγωνισμού που έχει διαμορφωθεί σε παγκόσμιο επίπεδο τρείς Αεροπορικές εταιρίες φάνηκαν να ξεχωρίζουν τα τελευταία χρόνια, η Emirates, η Etihad, και η Qatar. Η Emirates αποτελεί την αεροπορική εταιρία των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, πετώντας από το Αεροδρόμιο του Ντουμπάϊ για περισσότερους από 700 προορισμούς εβδομαδιαίως. Αποτελεί την μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία της Μέσης Ανατολής. όντας πλέον στην έκτη θέση παγκοσμίως. Είναι μια εταιρία η οποία έχει σταθερή ιεραρχική δομή, πολύ καλή ρευστότητα και μια βαθιά ανθρωποκεντρική προσέγγιση απέναντι στους πελάτες. Η Etihad αποτελεί τον εθνικό αερομεταφορέα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. Η εταιρία πετάει από το αεροδρόμιο του Άμπου Ντάμπι σε 112 προορισμούς παγκοσμίως, με πάνω από 1400 πτήσεις την εβδομάδα, αποτελώντας μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αεροπορικές εταιρίες παγκοσμίως. Η Qatar, η εθνική αεροπορική εταιρία του Κατάρ έχει σαν έδρα της το Διεθνές αεροδρόμιο της Ντόχα, του οποίου είναι και διαχειριστής. Αποτελεί μια πολυβραβευμένη εταιρία που επενδύει συνεχώς στη βελτίωση των υπηρεσιών προς τους πελάτες της, έχει πολύ υψηλό επίπεδο ασφάλειας και διαθέτει αφοσιωμένο και πολύ καλά καταρτισμένο προσωπικό
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΕΑΠ 2016 17 Δ.Ε. ΦΡΑΓΚΟΥ Μ. 13_10_2017.pdfΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ3.34 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.