Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36381
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΝίκου, Θεοδώρα-
dc.contributor.authorΒασιλούδη, Μαρία-
dc.date.accessioned2017-10-13T06:06:30Z-
dc.date.available2017-10-13T06:06:30Z-
dc.date.issued2017-09-30-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/36381-
dc.description.abstractΠροκειμένου να αντιμετωπίσουν την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η γαλλική γλώσσα στην Ελλάδα, τα ιδιωτικά σχολεία και τα κέντρα ξένων γλωσσών επικεντρώνουν τις προσπάθειές τους στην ενεργό προώθηση της γαλλικής γλώσσας και του γαλλικού πολιτισμού μέσω της διοργάνωσης όχι μόνο διαφόρων εργαστηρίων που απευθύνονται σε παιδιά από την ηλικία ήδη των 4 χρόνων κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους αλλά και θερινών γλωσσικών κατασκηνώσεων. Σε αυτό το πλαίσιο, η παρούσα εργασία προσπαθεί να περιγράψει, αφενός, την κατάσταση της γαλλικής γλώσσας μέσω των πράξεων προώθησής της από το ελληνικό και το γαλλικό κράτος, καθώς και τη θεωρητική βάση στην οποία στηρίζεται ο θεσμός της θερινής κατασκήνωσης, και αφετέρου, να εξετάσει αν η οργάνωση θερινής γλωσσικής κατασκήνωσης μπορεί να συμβάλλει ικανά στην προώθηση της γαλλικής γλώσσας και του γαλλικού πολιτισμού. Συνεπώς, προκειμένου να αντιληφθούμε τη σπουδαιότητα ενός τέτοιου εγχειρήματος, πραγματοποιήσαμε έρευνα σε 6 σχολικές μονάδες τόσο γενικής εκπαίδευσης όσο και μόνο εκμάθησης της γαλλικής γλώσσας. Για την υλοποίηση της έρευνας, επιλέξαμε τη μέθοδο του ερωτηματολογίου. Η επαφή με τους υπεύθυνους των σχολικών μονάδων και τα παρεχόμενα αποτελέσματα μας επέτρεψαν να διαπιστώσουμε ότι επείγει να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τη διδασκαλία της γαλλικής γλώσσας. Η διοργάνωση θερινής γλωσσικής κατασκήνωσης με την άδεια του υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων αποδεικνύεται ευεργετική και χαρισματική όταν υπάρχει επιπλέον πνεύμα συνεργασίας σε θέματα τεχνογνωσίας μεταξύ όλων των σχολικών μονάδων, δημοσίων και ιδιωτικών, γενικής εκπαίδευσης αλλά και εκμάθησης ξένων γλωσσών.el_GR
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel_GR
dc.language.isoΕλληνικά-elel_GR
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel_GR
dc.relationAnastasiadi M.-C, Patéli M., 2008, L'enseignement du français à l'école primaire, Enseignement du français langue étrangère (FLE) à l'école primaire : pratiques de classe, Patras, EAPel_GR
dc.subjectΚατάσταση της γαλλικής γλώσσας Situation du Fleel_GR
dc.subjectπροώθηση της γαλλικής γλώσσας και γαλλικού πολιτισμού Promotion de la langue/culture françaiseel_GR
dc.subjectΘερινή γλωσσική κατασκήνωση Camp d'été francophoneel_GR
dc.subjectΠαιδαγωγική βάση Base pédagogiqueel_GR
dc.titleΟι γαλλόφωνες θερινές κατασκηνώσεις που οργανώνουν στην Ελλάδα τα ιδιωτικά σχολεία και κέντρα ξένων γλωσσών : η συμβολή τους στη προώθηση της γαλλικής γλώσσας και του γαλλικού πολιτισμούel_GR
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Thesisel_GR
dc.title.titlelatinLes camps d'été francophones organisés en Grèce par les écoles et centres de langues privés : leur contribution à la promotion de la langue/culture françaiseel_GR
dc.description.abstractlatinFace à la situation du français langue étrangère (désormais FLE) en Grèce, les écoles et les centres de langues privés ont mis l'accent sur la promotion de la langue/culture française via l'organisation non seulement de divers ateliers destinés à des apprenants dès l'âge même de 4 ans tout au long de l'année scolaire mais encore des camps d'été francophones lors de grandes vacances. Dans ce cadre, le présent travail s'efforce, d'une part, de décrire la situation actuelle du français et la base théorique de l'existence des camps, et d'autre part, d'examiner si l'organisation d'un camp d'été francophone est susceptible de contribuer à la promotion de la langue/culture française. Ainsi, afin de saisir l'importance d'une telle tentative, nous avons effectué une recherche auprès de six établissements d'enseignement soit général soit uniquement du FLE. Pour la réalisation de la recherche, nous avons opté pour l'outil d'investigation de questionnaire à remplir. Le contact avec les responsables des établissements et les résultats obtenus nous ont permis de constater qu'il est fort urgent de modifier notre façon d'envisager l'enseignement du FLE. L'organisation d'un camp d'été avec l'autorisation du ministère de l'Éducation, de la Recherche et des Affaires religieuses, dans un esprit de coopération au niveau du savoir-faire parmi tous les établissements d'enseignement tant général qu'uniquement d'apprentissage de langues étrangères, pulics et privés, s'avère bénéfique et charismatique.el_GR
dc.bibliography.number45el_GR
dc.audienceΔιδακτική της γαλλικής ως ξένης γλώσσαςel_GR
dc.coverage.pages109el_GR
dc.coverage.references15el_GR
dc.coverage.appendixes8el_GR
dc.description.other0el_GR
dc.contributor.advisor1Νίκου, Θεοδώρα-
dc.contributor.advisor2Αντωνίου , Μαρία-
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MÉMOIRE_GAL_VASILOUDIS_MARIA_2017SEPT.pdfΚυρίως άρθρο1.5 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.