Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36381
Title: Οι γαλλόφωνες θερινές κατασκηνώσεις που οργανώνουν στην Ελλάδα τα ιδιωτικά σχολεία και κέντρα ξένων γλωσσών : η συμβολή τους στη προώθηση της γαλλικής γλώσσας και του γαλλικού πολιτισμού
Authors: Βασιλούδη, Μαρία
Advisor: Νίκου, Θεοδώρα
Keywords: Κατάσταση της γαλλικής γλώσσας Situation du Fle;προώθηση της γαλλικής γλώσσας και γαλλικού πολιτισμού Promotion de la langue/culture française;Θερινή γλωσσική κατασκήνωση Camp d'été francophone;Παιδαγωγική βάση Base pédagogique
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: Προκειμένου να αντιμετωπίσουν την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η γαλλική γλώσσα στην Ελλάδα, τα ιδιωτικά σχολεία και τα κέντρα ξένων γλωσσών επικεντρώνουν τις προσπάθειές τους στην ενεργό προώθηση της γαλλικής γλώσσας και του γαλλικού πολιτισμού μέσω της διοργάνωσης όχι μόνο διαφόρων εργαστηρίων που απευθύνονται σε παιδιά από την ηλικία ήδη των 4 χρόνων κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους αλλά και θερινών γλωσσικών κατασκηνώσεων. Σε αυτό το πλαίσιο, η παρούσα εργασία προσπαθεί να περιγράψει, αφενός, την κατάσταση της γαλλικής γλώσσας μέσω των πράξεων προώθησής της από το ελληνικό και το γαλλικό κράτος, καθώς και τη θεωρητική βάση στην οποία στηρίζεται ο θεσμός της θερινής κατασκήνωσης, και αφετέρου, να εξετάσει αν η οργάνωση θερινής γλωσσικής κατασκήνωσης μπορεί να συμβάλλει ικανά στην προώθηση της γαλλικής γλώσσας και του γαλλικού πολιτισμού. Συνεπώς, προκειμένου να αντιληφθούμε τη σπουδαιότητα ενός τέτοιου εγχειρήματος, πραγματοποιήσαμε έρευνα σε 6 σχολικές μονάδες τόσο γενικής εκπαίδευσης όσο και μόνο εκμάθησης της γαλλικής γλώσσας. Για την υλοποίηση της έρευνας, επιλέξαμε τη μέθοδο του ερωτηματολογίου. Η επαφή με τους υπεύθυνους των σχολικών μονάδων και τα παρεχόμενα αποτελέσματα μας επέτρεψαν να διαπιστώσουμε ότι επείγει να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τη διδασκαλία της γαλλικής γλώσσας. Η διοργάνωση θερινής γλωσσικής κατασκήνωσης με την άδεια του υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων αποδεικνύεται ευεργετική και χαρισματική όταν υπάρχει επιπλέον πνεύμα συνεργασίας σε θέματα τεχνογνωσίας μεταξύ όλων των σχολικών μονάδων, δημοσίων και ιδιωτικών, γενικής εκπαίδευσης αλλά και εκμάθησης ξένων γλωσσών.
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MÉMOIRE_GAL_VASILOUDIS_MARIA_2017SEPT.pdfΚυρίως άρθρο1.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.