Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36380
Title: Οι πηγές της έλλειψης κινήτρων στους μαθητές του ελληνικού δημοτικού σχολείου στην τάξη εκμάθησης των γαλλικών
Authors: Βάγια, Μαρία
Advisor: Βήχου , Μαρίνα
Keywords: έλλειψη κινήτρων démotivation;αποθάρρυνση découragement;γαλλικά ως ξένη γλώσσα FLE;πίνακες παρακολούθησης μαθημάτων grilles d'observation
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: Η μείωση ενδιαφέροντος από πλευράς των μαθητών για την εκμάθηση της γαλλικής, η απαξίωση της, η έλλειψη κινήτρων των μαθητών είναι κάποιες από τις συνθήκες που περιγράφουν την υπάρχουσα σχολική πραγματικότητα όσον αφορά την θέση της γαλλικής ως δεύτερη ξένη γλώσσα στο ελληνικό δημοτικό σχολείο. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσουμε τους παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά το κίνητρο των μαθητών μιας τάξης του δημοτικού σχολείου όπου τα γαλλικά διδάσκονται σαν ξένη γλώσσα. Το πρώτο μέρος περιέχει το θεωρητικό κομμάτι της εργασίας και εξετάζει τρεις παραμέτρους που μπορεί να ευθύνονται για την έλλειψη κινήτρων στους μαθητές. Η επιρροή αυτών των παραγόντων στην έλλειψη κινήτρων των μαθητών διερευνήθηκε και σε πρακτικό επίπεδο, μέσα από μία έρευνα που πραγματοποιήσαμε σε τρεις τάξεις ενός δημόσιου δημοτικού σχολείου στην Ελλάδα και για την οποία εφαρμόσαμε την μέθοδο της παρατήρησης της τάξης.. Ο τύπος της έρευνας, η μεθοδολογία καθώς και τα αποτελέσματά της περιλαμβάνονται στο δεύτερο μέρος. Το τρίτο και τελευταίο μέρος ασχολείται με την επαλήθευση ή διάψευση των υποθέσεων που διατυπώθηκαν στα πλαίσια της ερευνάς μας, καθώς και με τις διαπιστώσεις που προέκυψαν από την ερμηνεία των αποτελεσμάτων της.
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MÉMOIRE- Maria Vagia.pdfΚυρίως άρθρο1.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.