Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36378
Title: Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΤΟΥ DELF PRIM A1.1 /A1
Authors: Μπαλλά, Χρυσούλα
Advisor: ΤΣΙΓΚΡΗ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ
Keywords: CECRL, approche actionnelle, EPS-XG, compétence, activité langagière, certification, Delf Prim
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: Η παρούσα εργασία μελετά το αν, κατά πόσο και με ποιο τρόπο είναι εφικτό οι μαθητές των Ε’ και Στ’ τάξεων του δημόσιου ελληνικού σχολείου να μπορούν να προετοιμαστούν και να πετύχουν στις εξετάσεις του Delf Prim A1.1 και Α1 αντίστοιχα. Πιο συγκεκριμένα, η εργασία μας βασίζεται στην ανάλυση δύο κεφαλαίων από τημέθοδο Arthur et Lilou, μια μέθοδος αρκετα δημοφιλής για τη διδασκαλία της γαλλικής στα δημόσια δημοτικά σχολεία στην Ελλάδα. Παράλληλα, μελετώνται η καταλληλότητα και αποτελεσματικότητα των δειγμάτων που προτείνονται από το CIEP ως υλικό αναφοράς και συνοδευτικό για μια καλύτερη προετοιμασία για τις εξετάσεις, προσπαθώντας να επιβεβαιώσουμε τη συμμόρφωσή τους με το Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών για τις Ξένες Γλώσσες. Οι παρατηρήσεις μας θα επιβεβαιωθούν ή θα απορριφθούν από συναδέλφους καθηγητές γαλλικών στην πρωτοβάθμια εκπαιδευση, μέσω απαντήσεων σε σχετικό ερωτηματολόγιο. Πιο συγκεκριμένα, η εργασία χωρίζεται σε τρία μέρη. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο που στοιχειοθετεί τις εξετάσεις του Delf Prim, αλλά και το Ενιαιο Πρόγραμμα Σπουδών για τις Ξένες Γλώσσες, καθώς και οι σύγχρονες τάσεις διδασκαλίας των ξένων γλωσσών. Στο δεύτερο μέρος μελετάται η προαναφερθείσα μέθοδος και οι γλωσσικές επικοινωνιακές δεξιότητες όλων των δραστηριοτήτων του Delf Prim. Στο τρίτο μέρος παρουσιάζονται και αναλύονται οι απαντήσεις καθηγητών γαλλικής σχετικά με το αν πιστεύουν ότι οι μαθητές του δημοτικού μπορούν να δώσουν και να πετύχουν σε αυτές τις εξετάσεις στο τέλος της Ε’ και Στ’ τάξης αντίστοιχα.
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες



This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.