Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36370
Title: Πολιτιστικό marketing και εταιρική κοινωνική ευθύνη: Η περίπτωση του Πολιτιστικού Ιδρύματος Ομίλου Πειραιώς
Authors: Παπανικολάου, Μαγδαληνή
Advisor: Μπιτσάνη, Ευγενία
Keywords: Πολιτιστικό marketing - Cultural marketing;εταιρική κοινωνική ευθύνη - corporate social responsibility;πολιτισμός - culture;Tράπεζα Πειραιώς - Piraeus Bank
Issue Date: 1-Oct-2017
Abstract: Ο ρόλος της χρηματοδότησης πολιτιστικών δραστηριοτήτων από μέρους των ιδιωτικών φορέων στο πλαίσιο του πολιτιστικού marketing και η σύνδεσή της με την εταιρική κοινωνική ευθύνη αυτών είναι ένα ενδιαφέρον ζήτημα, καθώς εξετάζει μία ιδιαίτερη πτυχή των επενδύσεων των ιδιωτικών φορέων σε πολιτιστικές ενέργειες και δραστηριότητες, με απώτερο στόχο τη διαφήμιση και την αύξηση της κερδοφορίας τους. Από την άλλη πλευρά, ωστόσο, υπάρχει και η άποψη σύμφωνα με την οποία οι ιδιωτικοί φορείς επενδύουν στον πολιτισμό επειδή πραγματικά ενδιαφέρονται να συμβάλλουν στην ανάδειξη, διατήρηση και προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί η σχέση μεταξύ του πολιτιστικού μάρκετινγκ και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης μέσα από την περίπτωση του Πολιτιστικού Ιδρύματος Ομίλου Πειραιώς. Η διεξαγωγή της έρευνας έγινε με τη μικτή μέθοδο, σε πελάτες τα Τράπεζας Πειραιώς, στελέχη πολιτιστικών οργανισμών και στελέχη τοπικής αυτοδιοίκησης. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας καταδεικνύουν ότι η Τράπεζα Πειραιώς επενδύει σε προγράμματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης για λόγους επίτευξης οικονομικού οφέλους, συμβολής στην ποιότητα ζωής των κατοίκων στο πλαίσιο του πολιτισμού, αλλά και δημιουργίας ενός κοινωνικά ευαίσθητου προσώπου. Η αναγνωρισιμότητα του οργανισμού, η προσέλκυση περισσοτέρων πελατών, με συνέπεια την αύξηση του μεριδίου της αγοράς και της κερδοφορίας του οργανισμού, αλλά και η ενίσχυση και προώθηση του πολιτισμού αποτελούν σημαντικά οφέλη που προκύπτουν μέσα από την εφαρμογή προγραμμάτων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Ωστόσο, οι περιορισμένοι οικονομικοί πόροι και η έλλειψη επαρκών γνώσεων από μέρους των πελατών σχετικά με την εταιρική κοινωνική ευθύνη αποτελούν εμπόδια κατά τη διαδικασία της εφαρμογής προγραμμάτων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης ως εργαλείο του πολιτιστικού μάρκετινγκ.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ.pdfΚυρίως Σώμα Διπλωματικής, Παράρτημα2.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.