Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36360
Title: Η Τέχνη στην υπηρεσία του σύγχρονου management
Authors: Χαραλαμποπούλου, Αικατερίνη
Advisor: Πανόπουλος, Αναστάσιος
Keywords: σύγχρονο management;οργανωσιακή κουλτούρα;τέχνες;πολιτιστική επικοινωνία;επιχειρηματική αποτελεσματικότητα;εργασιακή αποδοτικότητα
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: Στη συγκεκριμένη μελέτη αναλύουμε από θεωρητική, αλλά και ερευνητική πλευρά το θέμα του management σε σχέση με την Τέχνη στο σύγχρονο περιβάλλον. Η εργασία περιλαμβάνει μελέτη περίπτωσης για το management και την τέχνη στον Πολιτιστικό Οργανισμό «Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών» του Ιδρύματος Ωνάση. Επιχειρείται η διερεύνηση μεθόδων ενίσχυσης της αποδοτικότητας του εργαζόμενου με την αρωγή της τέχνης. Οι σύγχρονες πολιτιστικές δραστηριότητες επιφέρουν ανάπτυξη στις ατομικές και εργασιακές επιδόσεις και οδηγούν στη βελτίωση των αποτελεσμάτων της επιχείρησης. Εξετάζονται οι προοπτικές εξέλιξης του management ως εργαλείο εξεύρεσης εφικτών απαντήσεων στα αδιέξοδα και διλήμματα της εποχής. Οι επιλογές και αποφάσεις που καλείται να λάβει ένας ηγέτης απαιτούν βαθιά γνώση της διαχείρισης, λειτουργίας και οργάνωσης μιας μονάδας στο εσωτερικό της, αλλά και στο εξωτερικό της πεδίο στην ευρύτερη αγορά που δραστηριοποιείται. Ιδιαίτερη βαρύτητα για την επιτυχία του έργου του έχει η ικανότητά του να μετουσιώνει το όραμα, τις αξίες και τους στόχους του φορέα που υπηρετεί στο εργασιακό τοπίο στην καθημερινότητα, καθώς και στις επιδιώξεις του συνόλου των εργαζομένων που εποπτεύει. Ιδιαίτερα, η εκπαίδευση, η υποκίνηση και η παρότρυνσή τους δύνανται να επιτευχθούν αποτελεσματικά με την ενεργό συμμετοχή τους σε διαδραστικές πολιτιστικές δράσεις στα πλαίσια της επιμόρφωσής τους αλλά και της ψυχαγωγίας τους. Η δυνατότητα διαρκούς επιμόρφωσης οδηγεί στη διεύρυνση του πνευματικού ορίζοντα των εργαζομένων, στην ενίσχυση των ικανοτήτων τους και στην ενδυνάμωση των μεταξύ τους σχέσεων. Η τέχνη δίνει τη δυνατότητα επανακαθορισμού και επαναξιολόγησης της συμπεριφοράς του προσωπικού ενός οργανισμού. Η σύγχρονη επικοινωνιακή στρατηγική, που απευθύνεται σε διάφορες κατηγορίες κοινού, επιδιώκει τον σχεδιασμό πολιτιστικών δράσεων με στόχο την ανάπτυξη της παρατήρησης, της αυτοσυγκέντρωσης, των δεξιοτήτων, της απορρόφησης πληροφοριών, της ανακάλυψης, της περιπέτειας και του παιχνιδιού.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Διπλωματική εργασία pdf 111.pdfΣυνολική Εργασία583.79 kBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.