Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36357
Title: H ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΕΝΗ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ : ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Authors: Βλασσοπούλου, Ευαγγελία
Advisor: Κάκαρη, Διαμάντω
Keywords: REL (Ressources Éducatives Libres);Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι;Photodentro;Φωτόδεντρο;unité didactique;Διδακτική ενότητα;approche actionnelle;Προσέγγιση προσανατολισμένη στη δράση;dispositif hybride;υβριδικός μηχανισμός;Moodle
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: Οι εκπαιδευτικοί Γαλλικών στο Γυμνάσιο έχοντας να αντιμετωπίσουν την έλλειψη του εγχειριδίου Action.fr-gr 2 πρέπει να αναζητήσουν διδακτικό υλικό για να διασφαλίσουν το πέρασμα από το εγχειρίδιο Action.fr-gr 1 στο εγχειρίδιο Action.fr-gr 3. Προκειμένου να τους διευκολύνουμε στην αναζήτηση του υλικού αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια διδακτική ενότητα και να την ανεβάσουμε στην πλατφόρμα Moodle και στο Φωτόδεντρο, σύμφωνα με το πνεύμα των Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων. Αυτός είναι ο σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας. Για να γίνει αυτό, διεξήγαμε, καταρχήν, μια ποιοτική ανάλυση του περιεχομένου των δύο εγχειριδίων, καθώς και του « Ενιαίου Προγράμματος Σπουδών για τις ξένες γλώσσες στη Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση » και του « Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις γλώσσες » προκειμένου να εντοπίσουμε τις προβλεπόμενες ικανότητες και στόχους που οι μαθητές θα έπρεπε να αποκτήσουν. Βάσει των αποτελεσμάτων αυτής της ανάλυσης, σχεδιάσαμε μια διδακτική ενότητα σύμφωνα με τις αρχές της προσανατολισμένης στη δράση προσέγγισης. Αυτή η διδακτική ενότητα θα είναι διαθέσιμη, χωρίς κωδικό πρόσβασης, στην πλατφόρμα Moodle όπου θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στα πλαίσια μιας υβριδικής διδασκαλίας καθώς και στο Φωτὀδεντρο e-yliko χρηστών. Κάθε καθηγητής γαλλικής γλώσσας μπορεί ελεύθερα να τη συμβουλεύεται, να την επαναχρησιμοποιήσει, να κάνει λήψη του περιεχομένου της.
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vlassopoulou_2017.pdfΔιπλωματική εργασία7.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.