Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36334
Title: Σκιαγράφηση και διαφοροποιήσεις του ελληνικού πολιτισμικού nation branding στην τρέχουσα πολιτική της περιόδου της οικονομικής κρίσης (2010 – 2016).
Authors: ΠΑΠΠΑ, ΜΑΡΙΑ
metadata.dc.contributor.advisor: ΝΙΚΟΛΑΙΔΟΥ, ΑΦΡΟΔΙΤΗ
Keywords: Nation Branding;διεθνής ανταγωνιστικότητα;διαφοροποίηση, πολυπολιτισμικότητα;τοπιογραφική ποικιλομορφία;ποιοτική μεθοδολογία;ημιδομημένη συνέντευξη βάθους
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Η παρούσα έρευνα πραγματεύεται το θέμα της δημιουργίας ενός νέου brand name για την Ελλάδα λαμβάνοντας υπ΄ όψη τις συνθήκες της δημοσιονομικής κρίσης, το παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον και τον ανταγωνισμό με χώρες κυρίως του Νότου. Η έρευνα ήταν ποιοτικής μεθοδολογίας και μέσα συλλογής δεδομένων την ημιδομημένη συνέντευξη βάθους πέντε συμμετεχόντων/ουσων που επιλέγηκαν με σκόπιμη διαδικασία βολικού τύπου στη βάση της επαγγελματικής τους ιδιότητας. Τα ευρήματα κατέτειναν σε τρία συμπεράσματα. Πρώτον, την αδυναμία συνάρθρωσης της διαφημιστικής και πολιτισμικής πτυχής του εγχειρήματος με την (γεω) πολιτική αντίστοιχη. Δεύτερον, την ύπαρξη μιας θεμιτής ποικιλομορφίας στην αναζήτηση επιμέρους ετικετών για την αντανάκλαση των διαφορετικών εκδοχών της τουριστικής και πολιτισμικής παράδοσης. Και τρίτον, την ανάγκη επιδίωξης μιας ισορροπημένης σχέσης της εσωτερικής πολυπολιτισμικότητας με το παγκόσμιο κοινό ταυτόχρονα με στήριξη της εγχώριας ιδιαιτερότητας είτε σε ιδιοσυγκρασιακό βάθος των πολιτών είτε σε ανακαίνιση των παλαιότερων στερεοτύπων που δεν ανταποκρίνονται στις σημερινές εξελίξεις.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΕ ΠΑΠΠΑ ΜΑΡΙΑ 2017(2).pdf
  Restricted Access
ΚΥΡΙΩΣ ΣΩΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ1.5 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.