Please use this identifier to cite or link to this item:
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36333
Title: | Μία επιστημολογική προσέγγιση εννοιών της Μαθηματικής Ανάλυσης. Οι περιπτώσεις των εννοιών "σημείο επαφής", "λειότητα" και "παράγωγος". Η χρήση και η συμβολή του εκπαιδευτικού λογισμικού στην κατανόηση και εμπέδωση των παραπάνω εννοιών κατά τη μετάβαση από τη δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση |
Authors: | Γιαννακουδάκη, Αγγελική |
metadata.dc.contributor.advisor: | Αυγερινός, Ευγένιος |
Keywords: | Επιστημολογία;Εννοιολογική κατανόηση;Παράγωγος;Λειότητα;Σημείο Επαφή;Τεχνολογία-Technology;Epistemology;Conceptul understanding;Derivative;Smoothness;Contact point;Technology |
Issue Date: | 23-Sep-2017 |
Abstract: | Στο θεωρητικό μέρος αυτής της εργασίας αποδεικνύεται, ότι οι τομείς της διδακτικής και της επιστημολογίας είναι αλληλένδετοι σε όλες τις μεταβλητές που αφορούν την μάθηση. Ο ένας τροφοδοτεί τον άλλο και διαφωτίζονται αμοιβαία. Η διδακτική των μαθηματικών, επεξεργάζεται τα επιστημολογικά μαθηματικά μοντέλα της γνώσης, για να μελετήσει διδακτικά φαινόμενα, μετατρέποντας έτσι το παιδαγωγικό πρόβλημα σε επιστημολογικό-διδακτικό. Μέσα από τις εφαρμογές για την παράγωγο, τη λειότητα και το σημείο επαφής, αναλύεται, η ανάγκη ενσωμάτωσης των εργαλείων ψηφιακής τεχνολογίας στη σύγχρονη διδακτική των μαθηματικών. Η έρευνα που έγινε σε μαθητές της Γ Λυκείου εξετάζει πως η κατανόηση του ορισμού της παραγώγου συνδέεται με την αναγνώριση της έννοιας στα διάφορα συστήματα αναπαράστασης. |
Appears in Collections: | ΜΣΜ Διπλωματικές Εργασίες |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Giannakoudaki-Aggeliki.pdf Restricted Access | Κυρίως σώμα διπλωματικής | 2.47 MB | Unknown | View/Open |
Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.