Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36333
Title: Μία επιστημολογική προσέγγιση εννοιών της Μαθηματικής Ανάλυσης. Οι περιπτώσεις των εννοιών "σημείο επαφής", "λειότητα" και "παράγωγος". Η χρήση και η συμβολή του εκπαιδευτικού λογισμικού στην κατανόηση και εμπέδωση των παραπάνω εννοιών κατά τη μετάβαση από τη δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
Authors: Γιαννακουδάκη, Αγγελική
Advisor: Αυγερινός, Ευγένιος
Keywords: Επιστημολογία;Εννοιολογική κατανόηση;Παράγωγος;Λειότητα;Σημείο Επαφή;Τεχνολογία-Technology;Epistemology;Conceptul understanding;Derivative;Smoothness;Contact point;Technology
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Στο θεωρητικό μέρος αυτής της εργασίας αποδεικνύεται, ότι οι τομείς της διδακτικής και της επιστημολογίας είναι αλληλένδετοι σε όλες τις μεταβλητές που αφορούν την μάθηση. Ο ένας τροφοδοτεί τον άλλο και διαφωτίζονται αμοιβαία. Η διδακτική των μαθηματικών, επεξεργάζεται τα επιστημολογικά μαθηματικά μοντέλα της γνώσης, για να μελετήσει διδακτικά φαινόμενα, μετατρέποντας έτσι το παιδαγωγικό πρόβλημα σε επιστημολογικό-διδακτικό. Μέσα από τις εφαρμογές για την παράγωγο, τη λειότητα και το σημείο επαφής, αναλύεται, η ανάγκη ενσωμάτωσης των εργαλείων ψηφιακής τεχνολογίας στη σύγχρονη διδακτική των μαθηματικών. Η έρευνα που έγινε σε μαθητές της Γ Λυκείου εξετάζει πως η κατανόηση του ορισμού της παραγώγου συνδέεται με την αναγνώριση της έννοιας στα διάφορα συστήματα αναπαράστασης.
Appears in Collections:ΜΣΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Giannakoudaki-Aggeliki.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής2.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.