Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36321
Title: Η σχέση που αναπτύσσουν οι μαθητές με τον εκπαιδευτικό και η συμβολή της στη σχολική τους επίδοση
Authors: Τρόμπαντζης, Μιχαήλ
Advisor: Τζεκάκη, Μαριάννα
Keywords: Σχέση εκπαιδευτικού μαθητή
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: Στην παρούσα εργασία ερευνήθηκε το ζήτημα της επιρροής της σχέσης των μαθητών με το δάσκαλο στις σχολικές επιδόσεις των εκπαιδευομένων. Ο στόχος της έρευνας ήταν να διαπιστωθούν τα βασικά χαρακτηριστικά της εκπαιδευτικής σχέσης ανάμεσα στους μαθητές και τους δασκάλους και αν η σχέση επηρεάζει τις σχολικές τους επιδόσεις. Τα ερωτήματα αφορούσαν την έρευνα για τα στοιχεία της σχέσης αυτής, το αν υπάρχει αλληλεπίδραση ανάμεσα στο κλίμα της τάξης και στην εκπαιδευτική σχέση και αν οι σχολικές επιδόσεις των μαθητών επηρεάζονται από την εκπαιδευτική σχέση. Πραγματοποιήθηκε μια καταγραφή απόψεων σε ερωτηματολόγια που απάντησαν για τη σχέση που αναπτύσσουν με τον εκπαιδευτικό ενώ κάποιοι από τους μαθητές εξετάστηκαν και σε προσωπικές συνεντεύξεις. Στη συνέχεια, έγινε σύγκριση ανάμεσα στις απαντήσεις και στα αποτελέσματα των δυο αναλύσεων με σκοπό να διαπιστωθεί αν υπάρχει κάποια σύγκλιση. Ζητήθηκε από τους εκπαιδευτικούς των τάξεων να παρέχουν σχετικά με τους βαθμούς και τις επιδόσεις των μαθητών ώστε να καταταγούν σε καλούς, μέτριους και όχι τόσο καλούς με σκοπό να προσδιοριστούν οι απόψεις τους σχετικά με τη σχέση τους με τον εκπαιδευτικό. Τα βασικά αποτελέσματα δείχνουν ότι οι καλοί και οι μέτριοι σε σχολικές επιδόσεις μαθητές δεν εξαρτώνται από τον εκπαιδευτικό και δεν διαφωνούν μαζί του ενώ οι όχι τόσο καλοί μαθητές έρχονται σε σύγκριση μαζί του και εξαρτώνται από αυτά που θα πει. Οι μαθητές οι οποίοι συμμετείχαν στη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων ήταν 75 στο σύνολο ενώ στις συνεντεύξεις συμμετείχαν 4 καλοί μαθητές, 4 μέτριοι και 4 όχι τόσο καλοί, 12 στο σύνολο.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες



This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.