Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36290
Title: Τέμπη: Η Κοιλάδα των Θεών - Destination Marketing για τον Δήμο Τεμπών
Authors: Πανάγος, Δημήτρης
Advisor: Κηπουρίδου, Καλλιόπη
Keywords: Μάρκετινγκ Προορισμού;Destination Marketing;Έρευνα Μάρκετινγκ;Marketing Research;Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης;Social Media;Πλάνο Μάρκετινγκ;Marketing Plan;Τέμπη;Tempi;Κοιλάδα των Τεμπών;Tempi Valley;Όλυμπος;Olympus;Θεοί του Ολύμπου;Gods of Olympus;Τουρισμός;Tourism;On line Στρατηγική;On line Strategy
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: Ο βασικός σκοπός της Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας είναι η μελέτη του Δήμου Τεμπών αναφορικά με τον τρόπο με τον οποίο η κοιλάδα των Τεμπών και όλος ο δήμος γενικότερα θα καθιερωθούν σαν τουριστικός προορισμός, δηλαδή θα αποκτήσουν Τουριστική Ταυτότητα (Destination Branding). Στην εργασία παρουσιάζονται τα βασικά μεγέθη του τουρισμού και η υπάρχουσα κατάσταση στην περιοχή καθώς και οι προοπτικές ανάπτυξης που υπάρχουν, με την σωστή αξιοποίηση του φυσικού πλούτου, της γεωγραφικής θέσης, τις σημαντικές εξελίξεις που συμβαίνουν στην περιοχή (εκσυγχρονισμός οδικού δικτύου, κ.α.) και την ιστορία της περιοχής που είναι παγκοσμίως γνωστή μέσω της σύνδεσης με τον Όλυμπο και τους Θεούς του Ολύμπου. Έχοντας ως εργαλεία την πρωτογενή και τη δευτερογενή έρευνα που θα πραγματοποιηθούν και με βάση τα ευρήματα τους θα προταθεί μία ολοκληρωμένη στρατηγική marketing για τη δόμηση ενός συνολικού τουριστικού προϊόντος. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην on line στρατηγική του σχεδίου marketing και στους τρόπους επικοινωνίας στο διαδίκτυο και τα social media καθώς αποδεδειγμένα το μέλλον της επικοινωνίας στον τουρισμό, και όχι μόνο, είναι στο διαδίκτυο.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΝΑΓΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ.pdfΔιπλωματική Εργασία - Κυρίως Άρθρο2.72 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.