Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36277
Title: Το ευρωπαϊκό πρόγραμμα EMILE, η εφαρμογή του στη διδασκαλία της γεωγραφίας της Ε΄τάξης του Δημοτικού και η συμβολή του στην ανάπτυξη της διγλωσσίας στους Έλληνες μαθητές
Authors: Φλούδα, Βασιλική
Advisor: Πανταζή, Βασιλική
Keywords: ευρωπαϊκό πρόγραμμα CLIL/EMILE και projet CLIL/EMILE;διγλωσσία και bilinguisme;γνώση, επίγνωση και cognition;περιεχόμενο και contenu;επικοινωνία και communication;πολιτισμός και culture/civilisation;γλωσσική εμβύθιση και immersion;ενσωμάτωση και intégration
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: Το ευρωπαϊκό πρόγραμμα CLIL/EMILE είναι μια εκπαιδευτική προσέγγιση με διττό στόχο. Την εκμάθηση του περιεχομένου ενός μη γλωσσικού μαθήματος, με την ενσωμάτωση μιας ξένης γλώσσας με σκοπό την ενσυνείδητη εκμάθηση της ξένης γλώσσας. Το πρόγραμμα αυτό εφαρμόζεται σε πολλές χώρες τις Ευρώπης και τα τελευταία χρόνια εφαρμόζεται πιλοτικά στην Ελλάδα χρησιμοποιώντας ως βασική γλώσσα τα αγγλικά και τα γαλλικά σε μόνο λίγα σχολεία ιδιωτικά και πειραματικά στη Θεσσαλονίκη. Έτσι λοιπόν, η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει το πρόγραμμα CLIL/EMILE και τη συνεισφορά του στη διγλωσσία στους μαθητές του δημοτικού και πιο συγκεκριμένα στους μαθητές της Ε’ Δημοτικού. Αρχικά το θεωρητικό πλαίσιο αφιερώνεται στη βιβλιογραφική έρευνα σχετικά με το πρόγραμμα αλλά και τη διγλωσσία. Στη συνεχεία, το πρακτικό μέρος αφιερώνεται στην ελληνική πραγματικότητα. Πρώτα με συνεντεύξεις με τους καθηγητές που έχουν υλοποιήσει το πρόγραμμα στα γαλλικά, έπειτα με την παρατήρηση της τάξης του δημοτικού που το εφαρμόζει και τέλος με την πρόταση/παρουσίαση ενοτήτων από τη γεωγραφία της Ε’ Δημοτικού σύμφωνα με τις αρχές αυτού του προγράμματος εξετάζοντας τα συμπεράσματα που βγάλαμε από την έρευνα.
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Βασιλική Φλούδα - Mémoire - ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ.pdfΔιπλωματική Εργασία3.18 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.