Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36257
Title: Διαχείριση και επικοινωνιακή στρατηγική των πολιτιστικών οργανισμών της Περιφέρειας: Το Μουσείο Ασιατικής Τέχνης Κέρκυρας
Authors: Κίτσιος, Ευάγγελος
Advisor: Τσιουρής, Ιωάννης
Keywords: πολιτιστική πολιτική;πολιτιστικές δραστηριότητες;στρατηγική διοίκηση;επικοινωνία;νέες τεχνολογίες;Μουσείο Ασιατικής Τέχνης Κέρκυρας
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να εξεταστούν τα ζητήματα πολιτιστικής πολιτικής, στρατηγικής διοίκησης και επικοινωνίας στο Μουσείο Ασιατικής Τέχνης Κέρκυρας. Πιο συγκεκριμένα, θα αναλυθούν τα παρακάτω θέματα: α) η συμβολή του μουσείου στην πολιτιστική πολιτική, β) οι πολιτιστικές δραστηριότητες του μουσείου, γ) η στρατηγική διοίκηση του μουσείου και δ) η στρατηγική επικοινωνίας του μουσείου. Η παρούσα έρευνα βασίζεται σε δευτερογενή δεδομένα. Από την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας και τις πληροφορίες του ιστότοπου του Μουσείου Ασιατικής Τέχνης Κέρκυρας διαπιστώνεται ότι το Μουσείο αποτελεί ένα σημαντικό μέσο για τη διατήρηση, διαχείριση και προβολή του πολιτισμού των χωρών της Ασίας, ενισχύοντας το διαπολιτισμικό διάλογο και τη γνωριμία με τον πολιτισμό της Ασίας. Από την άλλη, καταδεικνύεται πως το Μουσείο Ασιατικής Τέχνης Κέρκυρας δεν αξιοποιεί σε μεγάλο βαθμό τις νέες τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνίας, ούτε στο πεδίο της διαχείρισης συλλογών, ούτε στο πεδίο της επικοινωνίας. Αυτό που χρειάζεται είναι κυρίως η εξεύρεση πόρων, μέσα από εναλλακτικές μεθόδους χρηματοδότησης.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΠΜ ΔΕ ΣΕΠΤ 2017 ΚΙΤΣΙΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ.pdfΠτυχιακή εργασία1.67 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.