Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36249
Title: INTERKULTURELLES LERNEN IM DAF-UNTERRICHT: UNTERRICHTSMETHODEN ZUR FÖRDERUNG DER SPRACH-UND INTERKULTURELLEN KOMPETENZ DER SCHÜLER
Authors: ΛΑΒΔΑ, ΓΛΥΚΕΡΙΑ
Advisor: ΣΤΑΦΥΛΙΔΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΑ
Keywords: ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΜΑΘΗΣΗ;INTERKULTURELLES LERNEN
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Θέμα αυτής της μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας είναι η διαπολιτισμική μάθηση στο μάθημα Γερμανικά ως ξένη γλώσσα. Ο στόχος της ήταν να ερευνηθεί με ποιες μεθόδους και με ποιον τρόπο μπορεί να προωθηθεί τόσο η διαπολιτισμική μάθηση όσο και η γλωσσική ικανότητα των μαθητών στα πλαίσια του μαθήματος Γερμανικά ως ξένη γλώσσα. Αυτός ο στόχος επιτεύχθηκε μέσω της εφαρμογής τεσσάρων τέτοιων μεθόδων, και συγκεκριμένα των παιχνιδιών, των γιορτών, των παραμυθιών και του θεάτρου στα πλαίσια της διδασκαλίας του μαθήματος Γερμανικά ως ξένη γλώσσα σε μια συγκεκριμένη τάξη. Εδώ ελήφθησαν υπ’ όψιν όχι μόνο οι παράγοντες του σχεδιασμού μαθήματος, αλλά και οι ανάγκες και οι προϋποθέσεις της τάξης. Παρουσιάστηκε λοιπόν, πως μπορούν αυτές οι μέθοδοι να ενταχθούν στο μάθημα, ώστε να προωθηθούν τόσο οι διαπολιτισμικές όσο και οι γλωσσικές ικανότητες των μαθητών. Σαν αποτέλεσμα της ενασχόλησης με το θέμα διαπιστώθηκε στο τέλος, ότι αυτές οι μέθοδοι μπορούν να επηρεάσουν με θετικό τρόπο το μάθημα των Γερμανικών ως ξένη γλώσσα. Διότι ενισχύθηκε όχι μόνο η διαπολιτισμική ικανότητα, αλλά και η ακουστική κατανόηση καθώς και η ικανότητα της παραγωγής γραπτού και προφορικού λόγου.
Appears in Collections:ΓΕΡ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΛΑΒΔΑ ΓΛΥΚΕΡΙΑ- ΜΔΕ.pdfΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ2.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.