Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36245
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚΑΓΙΑΔΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ-
dc.contributor.authorΣΤΡΑΤΗΓΑΡΕΑ, ΣΤΑΜΑΤΙΑ-
dc.date.accessioned2017-10-11T10:31:48Z-
dc.date.available2017-10-11T10:31:48Z-
dc.date.issued2017-09-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/36245-
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία το κεντρικό ερώτημα έγκειται σε ποιους βασικούς άξονες θα πρέπει να στηριχθούν οι πολιτισμικοί οργανισμοί και ειδικά, τα μη κρατικά μουσεία προκειμένου να επιβιώσουν οικονομικά, να παράγουν και να προάγουν τον πολιτισμό με σεβασμό στο γενικό (δημόσιο) συμφέρον τη σημερινή εποχή της οικονομικής κρίσης, των κοινωνικο- ιδεολογικών ανακατατάξεων και του συνεχώς μεταλλασσόμενου ψηφιο-επικοινωνιακού περιβάλλοντος. Η δικιά μας θέση είναι ότι οι άξονες είναι δυο: πρώτον, η εύρεση και υιοθέτηση της κατάλληλης διαχείρισης, στρατηγικής και προώθησης και δεύτερον, η επέκταση του ρόλου του μουσείου με στοιχεία κοινωνικά, εκπαιδευτικά, τεχνολογικά, καινοτομίας, διαδραστικότητας και πολυπολιτισμικότητας. Από άποψη μεθοδολογίας για ν΄ απαντηθεί το ερώτημα αυτό διερευνήθηκε η βιβλιογραφία, ελληνική και ξένη κι αναλύθηκε η περίπτωση του μη κρατικού, Μουσείου Βορρέ, με συλλογή στοιχείων από το διαδίκτυο, ερωτηματολόγιο και συνέντευξη με εκπρόσωπο του μουσείου. Το Μουσείο Βορρέ ιδρύθηκε το 1983 από τον Ίωνα Βορρέ στην Παιανία κι εκθέτει συλλογές Λαογραφικής και Σύγχρονης Ελληνικής τέχνης σ’ έναν χώρο φυσικής ομορφιάς και άγριων κήπων έκτασης 18 στρεμμάτων. Τα συμπεράσματα της εργασίας όχι μόνο επιβεβαιώνουν την αρχική μας υπόθεση, αλλά φαίνεται ότι πρέπει να εφαρμοστούν συστηματικότερα οι αρχές της διαχείρισης, της στρατηγικής και του μάρκετινγκ στον πολιτισμικό τομέα, όπως και η διεύρυνση του κοινωνικού, εκπαιδευτικού, τεχνολογικού, καινοτόμου, διαδραστικού, πολυπολιτισμικού ρόλου του μουσείου με σεβασμό στο δημόσιο συμφέρον.el_GR
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel_GR
dc.language.isoΕλληνικά-elel_GR
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel_GR
dc.relation"Πολιτιστική Πολιτική και Διοίκηση", τομ. Πολιτιστική Διαχείριση,2003, Πάτρα/Βινιεράτου, Μ.; Γεωργίου, Α.; Γλύτση, Ε.; Κιούκας, Α.; Κοσκινά, Αικ.; Μπουσουλέγκα, Χ.;el_GR
dc.relation"Πολιτιστική Διαχείριση και Πολιτική στην Εποχή της Κοινωνίας των Πληροφοριών και της Γνώσης" (Εναλλακτικό Διδακτικό Υλικό), 2008 Πάτρα/Γκαντζιάς, Γ. Κ.el_GR
dc.relation"Πολιτιστική Οικονομία και Χορηγίες: Οικονομική Διαχείριση και Ανάπτυξη Πολιτισμικών Μονάδων", 2011,Πάτρα/Γκαντζιάς, Γ. Κ.; Κορρές, Γ.el_GR
dc.relation"Οικονομία του Πολιτισμού, Οικονομική Διαχείριση (τομ.Α )",2002, Πάτρα/ Κορρές, Γ.el_GR
dc.subjectπολιτιστική διαχείρισηel_GR
dc.subjectcultural managementel_GR
dc.subjectστρατηγικήel_GR
dc.subjectstrategyel_GR
dc.subjectμαρκετινγκel_GR
dc.subjectmarketingel_GR
dc.subjectσύγχρονο μουσείοel_GR
dc.subjectmodern museumel_GR
dc.subjectμη κρατικοί/μη κερδοσκοπικοί πολιτισμικοί οργανισμοίel_GR
dc.subjectnon governement/non profit cultural organizationsel_GR
dc.subjectΜουσείο Βορρέel_GR
dc.subjectVorres Museumel_GR
dc.titleΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΩΝ ΜΗ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΒΟΡΡΕ.el_GR
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Thesisel_GR
dc.title.titlelatinTHE SIGNIFIGANCE OF CULTURAL MANAGEMENT IN THE FORMATION OF THE MODERN ROLE OF THE NON-PUBLIC MUSEUMS. THE CASE OF THE VORRES MUSEUM.el_GR
dc.description.abstractlatinThe basic question concerned in the present thesis is related to which grounds should cultural organizations rely on, in order to survive economically, create and advance civilization with respect to public interest in an environment of economical crisis, social and ideological transformations and info-communicational changes. It is our opinion that the answer to this question has two dimensions : firstly, the application of proper management theories, strategic and marketing techniques and secondly, the enrichment of the role of the museum with social, educational, technological, innovative, interactive and multicultural components. The methodological procedure in order these questions to be answered was in the beginning bibliographical research in greek and foreign literature and then it was analyzed the case of the Vorres Museum. The data used for the Vorres Museum were retrieved by research in the internet and it was used questionnaire and interview with museum representative. Vorres Museum was established in 1983 by Ion Vorres, in Peania in Attica. Its collections constists of folklore and contemporary greek art surrounded by 18 acres of natural environment and wild gardens. The research findings not only confirm the original hypothesis, but enhance the role of management, strategy and marketing, as well as the need for further support of the social, educational, technological, innovative, interactive, multicultural role of the museum with respect to public interest.el_GR
dc.bibliography.number54el_GR
dc.audienceΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ/ΔΠΜ51el_GR
dc.coverage.pages76el_GR
dc.coverage.references50el_GR
dc.coverage.appendixes1el_GR
dc.description.other0el_GR
dc.contributor.advisor1ΚΑΓΙΑΔΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ-
dc.contributor.advisor2ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΥ , ΑΘΑΝΑΣΙΑ-
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
de dpm51 stratigarea TELIKO.pdfΚΥΡΙΩΣ ΣΩΜΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, Ά ΜΕΡΟΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΌ, Β΄ΜΕΡΟΣ ΕΜΠΕΡΙΚΟ, ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ, ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ1.65 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.