Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36228
Title: L’exploitation de la dimension interculturelle dans des images utilisées à l’activité 2 du KPG (NIVEAU B1 – B2). Création d’un corpus à visée interculturelle
Authors: ΤΣΙΡΩΝΗ, ΑΝΘΗ
metadata.dc.contributor.advisor: ΚΟΝΙΔΑΡΗ, ΒΙΚΤΩΡΙΑ - ΧΡΥΣΟΥΛΑ
Keywords: διαπολιτισμική εκπαίδευση - éducation interculturelle;ΚΠΓ-KPG;δραστηριότητα 2 (ΕΠΙΠΕΔΟ β) - activité 2 (niveau B);εικόνα-image
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: Εδώ και μερικά χρόνια, η διαπολιτισμική εκπαίδευση έγινε μια πραγματικότητα για τη χώρα μας και για την τάξη των ξένων γλωσσών. Οι αλλαγές στην κοινωνία μας προκάλεσαν την ανάγκη να υιοθετήσουμε αυτό το είδος διδασκαλίας. Ο ρόλος του καθηγητή άλλαξε και ο ίδιος έγινε επίσης ένας διαπολιτισμικός μεσολαβητής. Χρησιμοποιεί πολλά μέσα για να το κατορθώσει μέσα σε μια τάξη ξένης γλώσσας, όπως για παράδειγμα, την εικόνα. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι η εικόνα είναι ένα είδος μεταφοράς πολιτισμού. Το ελληνικό κράτος, για να βελτιώσει το επίπεδο γνώσεων όσον αφορά τις ξένες γλώσσες, δημιούργησε ένα ελληνικό πιστοποιητικό, το ΚΠΓ, όπου στην δραστηριότητα 2 της παραγωγής λόγου, η εικόνα παίζει τον πρωταρχικό ρόλο και οι υποψήφιοι καλούνται να την ερμηνεύσουν. Η παρούσα εργασία προσβλέπει αρχικά, να παρουσιάσει στο θεωρητικό κομμάτι, την σημασία της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, το ρόλο του καθηγητή σαν διαπολιτισμικός μεσολαβητής, την έννοια της εικόνας και το κρατικό πιστοποιητικό. Έπειτα, στο πρακτικό μας μέρος, θα βασιστούμε στην μελέτη του σώματος των εικόνων που χρησιμοποιούνται για τη δραστηριότητα 2 του ΚΠΓ, επίπεδο Β, για να κατασκευάσουμε ένα βιβλιαράκι αποτελούμενο από αυτές τις εικόνες. Αυτό το περιεχόμενο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στο δημόσιο σχολείο, και πιο συγκεκριμένα, στο λύκειο, είτε σαν υλικό προετοιμασίας στις εξετάσεις, είτε σαν υλικό διαπολιτισμικής διδασκαλίας στην τάξη των ξένων γλωσσών. Οι εικόνες θα συνοδεύονται από διαπολιτισμικές δραστηριότητες που θα μας επιτρέψουν να αποδείξουμε με ποιόν τρόπο θα μπορούσαμε να συνδυάσουμε τις εικόνες του ΚΠΓ και αυτό το είδος διδασκαλίας για να οδηγήσουμε τους μαθητές στη διαπολιτισμική μεσολάβηση.
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DIPLWMATIKH ERGASIA.pdf
  Restricted Access
Πτυχιακή3.26 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.