Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36210
Title: La joie de l'enseignement/ apprentissage du Français Langue Étrangère (FLE) dans l'école primaire grecque. Comment les enseignants et les élèves se sentent-ils durant le cours du FLE?
Authors: ΓΕΩΡΓΑΚΑΚΗ, ΣΤΕΦΑΝΙΑ
Advisor: Papas , Christian René
Keywords: joie, bonheur, professeurs, enseignants, élèves, apprenants;χαρά, ευτυχία, καθηγητές, μαθητές;joy/happiness, teachers, students
Issue Date: 29-May-2017
Abstract: Παρακολουθώντας ένα μάθημα της γαλλικής ως ξένης γλώσσας, μπορούμε εύκολα να καταλάβουμε ότι υπάρχουν πολλά προβλήματα: η έλλειψη χρόνου, η υπερφόρτωση των εκπαιδευτικών εξαιτίας του αριθμού των σχολείων στα οποία εργάζονται αλλά και των μαθητών εξαιτίας των εργασιών για το σπίτι και των εξωσχολικών δραστηριοτήτων, οι αίθουσες με κακό ή καθόλου εξοπλισμό. Η ανάγκη για ξεκούραστες στιγμές είναι επιτακτική. Η χαρά είναι σπάνια και πρέπει να την ανακαλύψουμε και να την φέρουμε στο μάθημα της γαλλικής ως ξένης γλώσσας. Έτσι, ορίσαμε την έννοια της χαράς, μελετήσαμε κείμενα συγγραφέων και φιλοσόφων της χαράς και δημιουργήσαμε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της γαλλικής ως ξένης γλώσσας της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Τέλος, για να βοηθήσουμε τους εκπαιδευτικούς συλλέξαμε τις αλλαγές στις οποίες οφείλουν να προχωρήσουν για να έχουν ένα χαρούμενο μάθημα.
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mémoire_Géorgakaki S..pdfMain article1.51 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.