Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36201
Title: ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΚΑΙ MARKETING
Authors: ΑΝΔΡΟΝΙΑΔΟΥ, ΑΝΝΑ
Advisor: Λεκάκος, Γεώργιος
Keywords: Social Media, Emotional Transfer (Influence), Social Network User’s Behavior, Marketing, Facebook, Twitter, Instagram.
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η επικοινωνία και διαφήμιση μέσω social media αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τις σύγχρονες επιχειρήσεις. Ακόμα και σήμερα, αρκετά χρόνια αφότου οι νέες συσκευές και τα νέα μέσα έχουν εισβάλλει στο καθημερινό τρόπο ζωής των καταναλωτών, τα στρατηγικά βήματα επικοινωνίας και η υλοποίησή τους σε ξεκάθαρα μηνύματα και περιεχόμενο, προκαλούν αισθήματα ανασφάλειας και προβληματισμού στα τμήματα marketing των εταιριών. Στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας, επιχειρείται η καταγραφή του θεωρητικού πλαισίου της επικοινωνίας σε σχέση με τη συμπεριφορά των χρηστών κοινωνικών δικτύων, και η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των στρατηγικών επικοινωνίας μέσα από πετυχημένες περιπτώσεις μελέτης της διεθνούς αγοράς. Σε πρώτη φάση ορίζεται η έννοια της επικοινωνίας και της κοινωνικής επιρροής, καθώς και η σχέση τους με την διαφήμιση και την μαζική επικοινωνία. Ακολουθούν, ο ορισμός, η καταγραφή του τοπίου των κοινωνικών μέσων σήμερα και η σχέση τους με την ψυχοσύνθεση του ανθρώπου και τη μεταφορά συναισθημάτων. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η σχέση του μάρκετινγκ των εταιριών με τα νέα μέσα και τις δυνατότητες επικοινωνίας, όπως αυτές καθορίζονται από τους παράγοντες επιρροής στην αποδοχή μηνυμάτων από τους χρήστες. Τέλος, ακολουθεί παρουσίαση επιτυχημένων περιπτώσεων μελέτης στρατηγικών επικοινωνίας, στα κυρίαρχα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Ελληνικής αγοράς (Facebook, Twitter, Instagram, Διακαναλικά) και γίνεται η προσπάθεια διερεύνησης των επικοινωνιακών δομών, οι οποίες τις οδήγησαν στην επιτυχία.
Appears in Collections:ΓΤΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Συμπεριφορά χρηστών κοινωνικών δικτύων και marketing.pdfMain article4.06 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.