Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36186
Title: Έρευνα πεδίου για το ελληνικό branding. Ο προσδιορισμός της έννοιας της ελληνικότητας, επιρροές και ανατροφοδότηση της σύγχρονης οπτικής ταυτότητας στο ελληνικό εμπορικό προϊόν. Σχεδιασμός σειράς προϊόντων γραφικής ύλης με στόχο την ανάδειξη της ελληνικότητας.
Authors: Πιτυρίγκα, Αλεξάνδρα
metadata.dc.contributor.advisor: Λάσκαρη, Ηρώ
Keywords: ελληνικότητα;σύμβολο;σημειολογία;οπτική επικοινωνία;σχεδιασμός του πολιτισμού;γραφιστική
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: Τι μας κάνει να εντοπίζουμε την έννοια της ελληνικότητας σε ένα γραφιστικό εμπορικό προϊόν; Αυτό είναι το κύριο ερώτημα που πραγματεύεται η ανά χείρας εργασία. Κατά την Δ.Ε. θα πραγματοποιηθεί έρευνα πεδίου προϊόντων που προάγουν την ελληνική ταυτότητα, με στόχο τον εντοπισμό και την επισήμανση των στοιχείων που τα καθιστούν «ελληνικά». Τα συμπεράσματα που θα εξαχθούν θα οδηγήσουν σε σχεδιαστική πρόταση για σειρά προϊόντων γραφικής ύλης, που ως στόχο έχουν την ανάδειξη του στοιχείου της ελληνικότητας.
Appears in Collections:ΓΤΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pitirigka_90263-gtpDE-.pdf
  Restricted Access
Διπλωματική εργασία4.95 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.