Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36166
Title: «Η Θεωρία της Μετασχηματίζουσας μάθησης στην Εκπαίδευση Ενηλίκων: Διερεύνηση των εμπειριών πιστοποιημένων Εκπαιδευτών Ενηλίκων σε σχέση με την αξιοποίηση της θεωρίας στην καθημερινή τους πρακτική στην περιφέρεια Ιονίων Νήσων »
Authors: ΚΑΛΟΓΕΡΗΣ, ΣΤΑΥΡΟΣ
Advisor: ΒΡΕΤΤΟΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ
Keywords: Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων, κύκλος μάθησης, χαρακτηριστικά εκπαιδευομένων, χαρακτηριστικά Εκπαιδευτών Ενηλίκων, Μετασχηματίζουσα Μάθηση, ρόλος του Εκπαιδευτή/τριας Ενηλίκων, αξιοποίηση της Μετασχηματίζουσας Μάθησης σε ομάδες εκπαιδευομένων
Issue Date: 15-Nov-2016
Abstract: Σκοπός της μελ έτης είναι η διερεύνηση του βαθμού εφαρμογής της μετασχηματίζουσας μάθησης στα προγράμματα εκπαίδευσης Εκπαιδευτών/τριών Ενηλίκων και η επίδραση των εμπειριών τους στις ειδικότερες μετασχηματιστικές πρακτικές που εφαρμόζουν οι συμμετέχοντες ως εκπαιδευτές στις ομάδες τους. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το μεγαλύτερο μέρος των εκπαιδευτών ενηλίκων θεωρούν ότι υπήρξε σχετική ισορροπία μεταξύ θεωρητικής γνώσης και βιωματικής εμπειρίας κατά τη δική τους εκπαίδευση καθώς και ότι έγινε πολύ κατανοητ ό το νόημα και η διεργασία της μετασχηματίζουσας μ άθησης , αφού σε μεγάλο βαθμό βίωσαν προσωπικά αρκετές μετασχηματικές διεργασί ες και υπήρξαν αρκετές ευκαιρίες για αναστοχασμό της ήδη υπάρχουσας εμπειρίας . Ως προς το ν ρόλο του εκπαιδευτή διαπι στώνεται ότι διέθετε πολύ καλές δεξιότητες επικοινωνίας ώστε να διαχειρισθεί τυχόν συγκρούσεις ή αλλαγές στα πλαίσια της ομάδας. Επίσης, φάνηκε ότι τα παραδείγματα και οι Μελέτες Περίπτωσης , ως εκπαιδευτικές τεχνικές, υπήρξαν εκείνες που συνέβαλαν περισσότερο στην προώθηση του μετασχηματισμού απόψεων. Διερευνήθηκε αν, και σε ποιον βαθμό, τηρήθηκαν οι αρχές της Μετασχηματίζουσας Μάθησης κατά την εφαρμογή της στο πλαίσιο βιωματικών δραστηριοτήτων. Συνολικά, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ικανοποίησε αποτε λεσματικά τις ανάγκες για επιμόρφωση των εκπαιδευτών ενηλίκων με αποτέλεσμα να νιώθουν αρκετά επαρκείς ως προς την προαγωγή της μετασχηματίζουσας μάθησης στις δικές τους ομάδες εκπαιδευομένων. Ωστόσο, επιμορφωτικά αιτήματα υπάρχουν για περισσότερη εξάσκηση σε πρακτικό επίπεδο, μεγαλύτερη ά νεση στην αξιοποίηση των τεχνικών και προσφορά περισσότερων κινήτρων για δημιουργική συμμετοχή.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplomatiki_EKE_Kalogeris_95630.pdfΚΥΡΙΩΣ ΑΡΘΡΟ2.43 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.