Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36161
Title: "Η χρήση ψηφιακών ιστοριών κινουμένων σχεδίων για να βελτιώσουμε την ακουστική κατανόηση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες."
Authors: Ζυγοπούλου, Στεργιανή
Advisor: Καρασίμος , Αθανάσιος
Keywords: Ακουστική κατανόηση-Listening Comprehension;Ψηφιακές ιστορίες κινουμένων σχεδίων-Digital animated stories;Ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-Special Educational Needs;Εκπαιδευτική τεχνολογία-Educational Technology
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Οι ψηφιακές ιστορίες σαν εκπαιδευτικό υλικό έχει αποδειχθεί ότι αυξάνουν το κίνητρο των μαθητών για μάθηση. Τα πλεονεκτήματα της χρήσης κινουμένων σχεδίων ως πηγή αυθεντικού γλωσσικού υλικού έχουν αναλυθεί από πολλούς ερευνητές. Η παρούσα έρευνα έχει ως στόχο να παρουσιάσει τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήχθη στην ξενόγλωσση τάξη ενός Ειδικού Λυκείου. Η μικρής κλίμακας έρευνα επικεντρώνεται σε επτά συμμετέχοντες εφηβικής ηλικίας που παρουσιάζουν ποικίλες αναπηρίες, οι οποίοι συμμετείχαν σε ένα πιλοτικό πρόγραμμα παρέμβασης βασισμένο σε ιστορίες κινουμένων σχεδίων σύντομης διάρκειας. Διάφορα ερευνητικά εργαλεία όπως ερωτηματολόγια, συνεντεύξεις και παρακολουθήσεις χρησιμοποιήθηκαν και έδωσαν πολύτιμα αποτελέσματα. Στην πραγματικότητα αποδείχθηκε ότι οι ιστορίες κινουμένων σχεδίων παρακίνησαν τους μαθητές να εμπλακούν σε μια πραγματική διαδικασία ακρόασης παρακολουθώντας το βίντεο και να το κατανοήσουν αναπτύσσοντας κατάλληλες στρατηγικές. Επιπλέον, το αυθεντικό γλωσσικό υλικό έδωσε την δυνατότητα για πολυαισθητηριακή μάθηση και εξοικείωση με τον πολιτισμό της γλώσσας που διδάσκονται.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zygopoulou_AGGDE_2017.pdf2.55 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.