Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36120
Title: Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΧΩΡΟ: ΟΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ, ΟΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Authors: Γιαννιώτης, Παναγιώτης
Advisor: ΔΑΡΡΑ , ΜΑΡΙΑ
Keywords: Εκπαιδευτική αλλαγή, Εκπαιδευτική καινοτομία, Διαχείριση εκπαιδευτικών καινοτομιών, Τεχνολογία και εκπαίδευση;Educational change, Educational innovation, Management of educational innovations, Technology end education
Issue Date: 24-Sep-2017
Abstract: Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τις απόψεις εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με τη διαχείριση των εκπαιδευτικών αλλαγών και καινοτομιών στο σχολικό χώρο. Για την επίτευξη αυτού αποτυπώνονται οι απόψεις των εκπαιδευτικών αναφορικά με τις εκπαιδευτικές αλλαγές και καινοτομίες, το ρόλο των εκπαιδευτικών και του διευθυντή σε σχέση με τη διαχείρισή τους καθώς και οι προτάσεις τους. Πραγματοποιείται επίσης βιβλιογραφική ανασκόπηση τόσο στον Ελλαδικό όσο και στο Διεθνή χώρο. Η έρευνα είναι ποσοτική και το ερευνητικό της εργαλείο είναι το ερωτηματολόγιο, το οποίο στηρίχθηκε τόσο σε πορίσματα ερευνών όσο και σε ήδη υπάρχοντα ερωτηματολόγια. Οι συμμετέχοντες σε αυτή την ποσοτική έρευνα είναι 120 εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Αττικής. Η έρευνα διενεργήθηκε το διάστημα Μάρτιος-Μάϊος 2017. Οι απαντήσεις των ερωτηματολογίων αναλύονται στατιστικά και ερμηνεύονται. Τα αποτελέσματα δείχνουν πως οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί δίνουν έμφαση στις συμμετοχικές διαδικασίες και θεωρούν ότι η εξασφάλιση πόρων είναι πολύ σημαντική για την ορθή διαχείριση των εκπαιδευτικών αλλαγών και καινοτομιών. Θεωρούν ότι η συγκεντρωτική φύση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος εμποδίζει την ορθή εισαγωγή των απαραίτητων εκπαιδευτικών αλλαγών και καινοτομιών καθώς πιστεύουν ότι είναι αναγκαία η ύπαρξη ουσιαστικών αλλαγών στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Επίσης οι εκπαιδευτικοί θεωρούν ότι τα καινοτόμα προγράμματα βοηθούν στη συνεργασία και αυξάνουν τη δημιουργικότητα αλλά και πως οι νέες τεχνολογίες καθιστούν τα καινοτόμα προγράμματα πιο εφικτά αλλά και πιο ελκυστικά.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
gianniotis ekp62.pdfΔιπλωματική Εργασία2.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.