Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36107
Title: Έρευνα συμπεριφοράς καταναλωτή με χρήση ερωτηματολογίου, στα πλαίσια εφαρμογής του ISO 14000, στην αγορά τυροκομικών προϊόντων.
Authors: ΓΕΡΑΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Advisor: ΔΕΔΟΥΣΗΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Keywords: Περιβαλλοντική Διαχείριση-Environmental Management;Συμπεριφορά Καταναλωτή- Consumer Behaviour;Αγορά Τυροκομικών Προϊόντων-Dairy Products Market
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Οι ποικίλες μεταβολές που έχουν σημειωθεί στις διεθνείς αγορές λόγω της παγκοσμιοποίησης, της διείσδυσης των νέων τεχνολογιών στους περισσότερους τομείς και της οικονομικής ύφεσης των τελευταίων ετών, έχουν οδηγήσει στην αναθεώρηση του σχεδιασμού των στρατηγικών των σύγχρονων επιχειρήσεων. Προτεραιότητα των επιχειρήσεων αποτελεί πλέον η ενίσχυση του ανταγωνιστικού τους πλεονεκτήματος, έτσι ώστε να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις και στις προσδοκίες των καταναλωτών. Επίσης, θεωρούν ότι, υιοθετώντας καινοτόμες στρατηγικές, μπορούν να ικανοποιήσουν και τις ανάγκες και τις προκλήσεις της εποχής μας, αλλά και να προωθήσουν τη βιώσιμη ανάπτυξή τους και τη διείσδυση τους σε νέες αγορές. Στο σύγχρονο χρηματοοικονομικό περιβάλλον οι περισσότερες επιχειρήσεις θεωρούν ότι η ανάπτυξη τους καθορίζεται από την ποιότητα των προϊόντων και για τον λόγο αυτό δίνουν έμφαση στην αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό τους. Επιπλέον, θεωρούν ιδιαίτερης σημασίας την ανάδειξη της εταιρικής τους ευθύνης και την προστασία του περιβάλλοντος, αξιοποιώντας τα σύγχρονα συστήματα περιβαλλοντικής διαχειρισης. Στο πλαίσιο αυτό η συγκεκριμένη μελέτη θα διερευνήσει την εφαρμογή του συστήματος περιβαλλοντικής διαχείρισης IS0 14000, δίνοντας έμφαση στην αξιοποίηση τoυ στον χώρο των τυροκομικών επιχειρήσεων
Appears in Collections:ΔΙΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (2) - for merge.pdfΚυρίως άρθρο956.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.