Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36083
Title: Teaching vocabulary to Young Learners: Strategies teachers adopt and factors that influence their choices
Authors: Kladi, Eleni
Advisor: Vlachos, Kosmas
Keywords: Young learners;Vocabulary;Vocabulary acquisition;Self-reflection;Factors
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να προσδιορίσει τις στρατηγικές που υιοθετούν οι καθηγητές του Βρετανικού Συμβουλίου όσον αφορά τη διδασκαλία λεξιλογίου στους μικρούς μαθητές. Πιο συγκεκριμένα, διερευνά ποιες στρατηγικές βοηθούν στην απόκτηση λεξιλογίου, ποιοι παράγοντες καθορίζουν τις στρατηγικές διδασκαλίας που υιοθετούνται καθώς και σε ποιο βαθμό ο αυτο-αναστοχασμός είναι επωφελής για τους εκπαιδευτικούς. Για το σκοπό αυτό επιλέχθηκε ποιοτική έρευνα για τη συλλογή και την επεξεργασία των δεδομένων. Τα ερευνητικά εργαλεία ήταν ένα ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις ανοικτού τύπου, παρακολούθηση μαθημάτων, φύλλο παρατήρησης μαθημάτων και κάρτες αναφοράς για αυτο-αναστοχασμό. Τα ευρήματα αναλύθηκαν θεματικά και συζητήθηκαν, παράγοντας πολύτιμες πληροφορίες, επιπτώσεις και προτάσεις για περαιτέρω έρευνα. Γενικά, τα αποτελέσματα προσφέρουν θετικές ενδείξεις σχετικά με τη διδασκαλία του λεξιλογίου και χρήσιμες παιδαγωγικές επιπτώσεις για για τη διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας στους Έλληνες μικρούς μαθητές. Συνολικά, τα ευρήματα της έρευνας απαιτούν την εφαρμογή ορισμένων μέτρων για την ενίσχυση της διδασκαλίας λεξιλογίου στις τάξεις μικρών μαθητών.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12-17-DISSERTATION-KLADIE-082209.pdf1.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.