Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36076
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΡάικου, Αναστασία-
dc.contributor.authorΣπηλιοπούλου, Αλεξάνδρα-
dc.date.accessioned2017-10-10T11:06:42Z-
dc.date.available2017-10-10T11:06:42Z-
dc.date.issued2017-09-29-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/36076-
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει σαν στόχο τη διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτών ενηλίκων των ΙΕΚ σε σχέση με τη χρήση της μεθόδου «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία» στο πλαίσιο των ΙΕΚ. Διενεργήθηκε ποσοτική έρευνα με ερευνητικό εργαλείο ερωτηματολόγιο μεικτού τύπου. Συνελέχθησαν 122 ερωτηματολόγια από 19 νομούς –ηλεκτρονικά, αλλά και με διανομή στα ΙΕΚ Πάτρας και Δυτικής Αχαΐας. Τα δύο ερευνητικά ερωτήματα που μελετήθηκαν αφορούν τις αντιλήψεις των εκπαιδευτών ΙΕΚ αρχικά, στο κατά πόσο εφαρμόζεται και μπορεί να εφαρμοστεί η μέθοδος ΜΜΑΕ στα ΙΕΚ και έπειτα, πώς μπορεί να ενισχυθεί η χρήση της μεθόδου της εκπαίδευσης μέσα από την τέχνη στα ΙΕΚ. Τα κυριότερα ευρήματα της έρευνας συνηγορούν στο ότι η εφαρμογή της μεθόδου στον τομέα αυτό είναι υπαρκτή, αλλά σε εμβρυικό στάδιο και εξαρτάται αφενός από την προΰπαρξη γνώσης από τους εκπαιδευτές και αφετέρου από την ειδικότητά τους, αλλά και από τις απόψεις τους για τη μέθοδο. Συγκεκριμένα, παρατηρήθηκαν ειδικότητες που συστηματικά εφαρμόζουν επιφυλακτικά τη μέθοδο και αντίθετα, άλλες ειδικότητες που την εφαρμόζουν πολύ συχνά. Αυτό που αναδεικνύεται για πρώτη φορά από τη συγκεκριμένη έρευνα είναι ότι στο πεδίο των ΙΕΚ η μέθοδος της εκπαίδευσης μέσα από την τέχνη έχει εφαρμοστεί σε ποικίλες θεματικές ενότητες. Ταυτόχρονα, οι εκπαιδευτές έδειξαν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον στην εξ αποστάσεως, αλλά και δια ζώσης επιμόρφωση, καθώς και στην πρόταση σχεδιασμού ενός διδακτικού οδηγού για την εφαρμογή της μεθόδου.el_GR
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel_GR
dc.language.isoΕλληνικά-elel_GR
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel_GR
dc.subjectΙΕΚ-Vocational Institutionel_GR
dc.subjectΔΙΕΚ-PVIel_GR
dc.subjectΜετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία-Transformative Learning through Aesthetic Experienceel_GR
dc.subjectΜέθοδος ΜΜΑΕ-TLAE methodel_GR
dc.subjectΕκπαίδευση μέσα από την τέχνη-Education through artel_GR
dc.subjectΑντιλήψεις εκπαιδευτών ΙΕΚ-Vocational Institutions adult educators perceptionsel_GR
dc.subjectΕκπαιδευτές ενηλίκων-Adult educatorsel_GR
dc.subjectΕπιμόρφωση-Trainingel_GR
dc.subjectΔιδακτικό εγχειρίδιο-Teaching manualel_GR
dc.titleΑντιλήψεις εκπαιδευτών ΙΕΚ για τη χρήση της μεθόδου «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία»el_GR
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Thesisel_GR
dc.title.titlelatinPublic Vocational Institutions adult educators views in relation to the use of the "Transformative Learning through Aesthetic Experience" method.el_GR
dc.description.abstractlatinThis master thesis investigates Public Vocational Institutions adult educators views in relation to the use of the Transformative Learning through Aesthetic Experience method within PVI. It was conducted a quantitative survey using a mixed-type questionnaire as a research tool. 122 questionnaires were collected from 19 prefectures – electronically and also distributed within the IEK (PVI) of Patras and West Achaias. Two research questions were studied that concern the perceptions of IEKs educators on the applicability and application of the TLAE method to IEK and also, how to enhance the use of the method of education through art in IEK. The main findings of the research advocate that the application of the method in this field is present, but in an early stage and depends, on the one hand, on the pre-existence of knowledge by the trainers, on their specialty and from their point of view for the method. Specifically, there were observed specialties that systematically tend to use on a small degree the method and, on the other hand, other specialties that frequently apply it. What is first emerging from this research is that in the field of IEK the method of education through art has been applied to a variety of subject areas. At the same time, trainers showed great interest in distance or other training as well as in proposing a teaching guide for the implementation of the method.el_GR
dc.bibliography.number2el_GR
dc.audienceΕκπαίδευση Ενηλίκων / ΕΚΕ52el_GR
dc.coverage.pages140el_GR
dc.coverage.references48el_GR
dc.coverage.appendixes3el_GR
dc.description.otherΠεριέχει: πίνακες και γραφήματαel_GR
dc.contributor.advisor1Ράικου, Αναστασία-
dc.contributor.advisor2Μέγα, Γεωργία-
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ_ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ.pdfΔιπλωματική εργασία2.52 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.