Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36072
Title: "Αξιοποιώντας το VIBER για την ενίσχυση των Επικοινωνιακών Δεξιοτήτων ενήλικων μαθητών Β2 επιπέδου στα Φροντιστήρια"
Authors: ΣΤΑΦΥΛΑ, ΓΕΩΡΓΙΑ
Advisor: ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΛΗΔΑ
Keywords: VIBER;communicative competence-επικοινωνιακή δεξιότητα;speaking skill-προφορική δεξιότητα;speaking strategies-επικοινωνιακές στρατηγικές
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Τα τελευταία χρόνια το Viber έχει καταστεί ένας δημοφιλής τρόπος επικοινωνίας στις καθημερινές συνδιαλέξεις μεταξύ των ανθρώπων όλων των ηλικιών. Οι χρήστες του Viber επωφελούνται των δωρεάν υπηρεσιών του προκειμένου να έρθουν σε επαφή με την οικογένεια και τους φίλους τους ανταλλάσσοντας γραπτά ή φωνητικά μηνύματα και άλλες πληροφορίες και υλικό ποικίλων μορφών. Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει εάν η ενσωμάτωση της εφαρμογής αυτής σε διδακτικά πλαίσια EFL που απευθύνονται σε μαθητές προχωρημένου επιπέδου (Β2) θα μπορούσε δυνητικά να έχει θετικά αποτελέσματα ως προς την ανάπτυξη των επικοινωνιακών δεξιοτήτων των μαθητών, συμπληρώνοντας και ενισχύοντας τα ανεπαρκή σχολικά βιβλία βάσει των απαιτήσεων όπως αυτές προσδιορίζονται από τα προγράμματα σπουδών που υιοθετεί το ελληνικό, ιδιωτικό, εκπαιδευτικό σύστημα. Η εν λόγω έρευνα απευθύνεται σε εννέα ενήλικους μαθητές επιπέδου Β2 οι οποίοι παρακολουθούν ένα πρόγραμμα πέντε μαθημάτων στο σύνολο. Σε κάθε μάθημα ξεχωριστά τους ανατίθεται να ολοκληρώσουν μία προφορική άσκηση-εργασία στην τάξη έχοντας συγκεντρώσει πληροφορίες και έχοντας εξασκήσει τις απαραίτητες κάθε φορά δεξιότητες με την καθοδήγηση της καθηγήτριας και τη βοήθεια των συμμαθητών τους μέσω Viber. Για τη συλλογή των στοιχείων που προκύπτουν από την έρευνα χρησιμοποιούνται ένα ερωτηματολόγιο, λίστες ελέγχου επίδοσης των μαθητών με βάση την παρατήρηση, συζητήσεις στην τάξη καθώς και η απομαγνητοφώνηση των συζητήσεων που λαμβάνουν χώρα στην ώρα του μαθήματος. Τα σχετικά ευρήματα αποκαλύπτουν ότι το Viber μπορεί να επιδράσει θετικά στην επικοινωνιακή δεξιότητα των μαθητών με ελάχιστους περιορισμούς.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GeorgiaStafyla 82248 Dissertation Revised.pdfΚυρίως άρθρο και Παραρτήματα5.37 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.