Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36064
Title: Το διαδίκτυο ως μέσο επικοινωνίας και πολιτιστικής, τουριστικής προβολής. Η προβολή του Δήμου Βόλου από τις ηλεκτρονικές σελίδες της Κεντρικής Διοίκησης και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης
Authors: Ευστρατιάδης, Γεώργιος
Advisor: Τριανταφυλλοπούλου, Αθανασία
Keywords: Επικοινωνία;Διαδίκτυο;Ιστότοπος;Μηχανές αναζήτησης;Πλαίσιο ποιότητας των Βρυξελλών;Κριτήρια ποιότητας ιστότοπων;Δήμος Βόλου
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: Η παρούσα εργασία ερευνά την προβολή της πόλης του Βόλου μαζί με τις κοντινές πόλεις και οικισμούς που την περιβάλλουν, ως ενιαίου προορισμού. Δηλαδή την προβολή του Καλλικρατικού Δήμου Βόλου, αποκλειστικά μέσω του διαδικτύου με την βοήθεια των εργαλείων που παρέχουν οι νέες τεχνολογίες. Ερευνάται η πολιτιστική και τουριστική προβολή των ιδιαιτεροτήτων και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του ενιαίου Δήμου Βόλου μέσα από τις ιστοσελίδες των φορέων της γενικής κυβέρνησης που είναι αρμόδιοι για την προβολή και διαχείριση των πολιτιστικών αγαθών και των τουριστικών προορισμών, τόσο σε τοπικό όσο και σε εθνικό επίπεδο. Οι φορείς αυτοί και μέσα από τους ιστότοπους που διαχειρίζεται ο καθένας, είναι ο Δήμος Βόλου, η Περιφέρεια Θεσσαλίας, το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού και το Υπουργείο Τουρισμού. Με την παρούσα εργασία επιχειρείται να ερευνηθεί αν προβάλλεται ο Δήμος Βόλου ως πολιτιστικός και τουριστικός προορισμός και σε ποιο βαθμό οι παρεχόμενες πληροφορίες είναι χρηστικές και επαρκείς, στο μελλοντικό επισκέπτη της πόλης του Βόλου. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε καταδεικνύει τόσο τις ελλείψεις όσο και τις καλές πρακτικές προβολής που εφαρμόζουν οι ερευνώμενοι ιστότοποι. Οι διαχειριστές των οποίων καλούνται να κατανοήσουν τη σημαντικότητα του διαδικτύου και τις δυνατότητες που αυτό προσφέρει για την προβολή και προώθηση του πολιτισμού και την προσέλκυση επισκεπτών σε έναν προορισμό. Η χρήση κανόνων και βέλτιστων τεχνικών στο σχεδιασμό και οργάνωση της δομής ενός ιστότοπου καθώς και η εναρμόνιση των παρεχόμενων πληροφοριών με τα κριτήρια ποιότητας, όπως αυτά καθορίζονται με το Πλαίσιο Ποιότητας των Βρυξελλών και με πρωτοποριακές μεθόδους διαχείρισης και προώθησης των πληροφοριών, αποτελούν επιτακτική ανάγκη για την βέλτιστη προβολή και προώθηση των πολιτιστικών και τουριστικών αγαθών κάθε τόπου στο ψηφιακό περιβάλλον.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Διπλωματική Ευστρατιάδης Μάϊος 2017.pdfΔιπλωματική εργασία2.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.