Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36062
Title: Digital Storytelling: Changing the conventional teaching of writing in two B1 private tutoring situations
Authors: Παπαγεωργίου, Δήμητρα-Δανάη
Advisor: Καρασίμος, Αθανάσιος
Keywords: Digital Storytelling;Ψηφιακή Αφήγηση;private tutoring;ιδιαίτερα μαθήματα;EFL (English as a Foreign Language);Διδασκαλία της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας;process writing;προσέγγιση "process writing" στη διδασκαλία γραπτού λόγου;B1 level;επίπεδο γλωσσομάθειας Β1;case study;μελέτη περίπτωσης
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την προσπάθεια να διεξαχθεί μία συγκριτική μελέτη περίπτωσης μικρής κλίμακας εστιάζοντας στην επίδραση ενός project ψηφιακής αφήγησης σε δυο νεαρούς Έλληνες μαθητές της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας. Το επιλεχθέν πλαίσιο της διδασκαλίας για το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πείραμα αφορά σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις ιδιαίτερων μαθημάτων, καθώς καμία αντίστοιχη έρευνα δεν έχει προηγηθεί στο συγκεκριμένο εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα. Οι δύο μαθητές ανήκουν στο B1 επίπεδο γλωσσομάθειας, είναι εξίσου ικανοί μαθητές όσον αφορά τη γραφή, αλλά διαφέρουν σημαντικά στη σχέση και επαφή τους με την τεχνολογία. Αυτή η διαφορά τους διαδραματίζει καίριο ρόλο στη διαδικασία και στα αποτελέσματα της εν λόγω έρευνας. Τα βασικότερα ερωτήματα που διερευνώνται απασχολούν κυρίως την ευεργετική επίδραση της ψηφιακής αφήγησης που σημειώνεται στη συμπεριφορά των δύο μαθητών απέναντι στις δεξιότητες γραφής και στη χρήση της τεχνολογίας. Ωστόσο, το project αυτό θα διερευνήσει επιπλέον θέματα σχετικά με τη δυνατότητα της ψηφιακής αφήγησης να συμπληρώσει ή ακόμη και να αντικαταστήσει ένα συμβατικό μάθημα γραφής (writing) βασισμένο σε ένα συνηθισμένο βιβλίο διδασκαλίας της Αγγλικής γλώσσας (coursebook), όπως επίσης και σχετικά με τη δυνατότητα αυτού του εκπαιδευτικού εργαλείου να εφαρμοστεί στα ιδιαίτερα μαθήματα αντίστοιχου (Β1) επιπέδου γλωσσομάθειας. Για να απαντηθούν τα παραπάνω ερωτήματα, σχεδιάστηκαν δυο ερωτηματολόγια τα οποία διανεμήθηκαν πριν την έναρξη και μετά τη λήξη του project, διενεργήθηκε παρακολούθηση από την πλευρά της εκπαιδευτικού κατά τη διάρκεια των μαθημάτων και απαντήθηκε μια σύντομη συνέντευξη από τους μαθητές στο τέλος της διαδικασίας. Τα αποτελέσματα που συγκεντρώθηκαν φαίνεται να επικυρώνουν τα παραπάνω βασικά ερωτήματα της έρευνας παρά τους περιορισμούς που προέκυψαν στην πορεία. Συνοψίζοντας, αυτή η μικρής κλίμακας μελέτη περίπτωσης αισιοδοξεί να συμβάλει σε περαιτέρω έρευνα σχετική με την αποδοτικότητα της ενσωμάτωσης της ψηφιακής αφήγησης στην εκπαίδευση, προσδοκώντας περισσότερη προσοχή και βελτίωση της παρούσας κατάστασης.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14-17-DISSERTATION-PAPAGEORGIOUDIMITRADANAI-103451.pdfΔιπλωματική Εργασία / Thesis5.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.