Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36023
Title: Διερεύνηση των απόψεων φοιτητών στην εξΑΕ για την αποδοχή και το ρόλο των κοινωνικών δικτύων στην μαθησιακή διεργασία
Authors: Μπουραντάς, Δημήτριος
Advisor: Σοφιανοπούλου, Χρύσα
Keywords: Κοινωνικά Δίκτυα;Εξ αποστάσεως εκπαίδευση;Εκπαίδευση ενηλίκων;Social media
Issue Date: 29-Aug-2017
Abstract: Η αυξανόμενη υιοθέτηση της εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης από τα Τριτοβάθμια εκπαιδευτικά Ιδρύματα και Οργανισμούς δημιουργεί νέες αυξανόμενες ανάγκες τόσο σε επίπεδο οργάνωσης των σπουδών αλλά και στο παρεχόμενο εκπαιδευτικό έργο. Τα κοινωνικά δίκτυα είναι το πιο διαδεδομένο τεχνολογικό μέσο επικοινωνίας ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλλου ή γεωγραφικού προσδιορισμού. Η συμβολή των κοινωνικών δικτύων σε κάθε πτυχή της κοινωνικής ζωής αποτελεί μια πραγματικότητα. Σε αυτή την εργασία επιχειρήθηκε να αποτυπωθεί κατά πόσο και αν μπορούν τα κοινωνικά δίκτυα να συμβάλλουν στη μαθησιακή διεργασία στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση. Για το σκοπό αυτό διερευνήθηκαν οι απόψεις φοιτητών στην εξΑΕ για την αποδοχή των κοινωνικών δικτύων στην εκπαιδευτική διαδικασία, τους προτιμώμενους τρόπους αξιοποίησης τους, την επάρκεια γνώσεων και δεξιοτήτων για το χειρισμό τους αλλά και τους πιθανούς κινδύνους από τη χρήση τους. Τα αποτελέσματα της έρευνας αποκαλύπτουν μια θετική στάση των εκπαιδευομένων για την εκπαιδευτική αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαιδευτική διεργασία με προτιμώμενους τρόπους αξιοποίησης, τις ομαδικές εργασίες, την επίλυση αποριών από τον καθηγητή, τη συνεργασία και επικοινωνία με τους συμφοιτητές, τη μεταφορά διδακτικών σημειώσεων και υλικού, αλλά και την ανατροφοδότηση των εργασιών
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DIMITRIS_BOURANTAS_ΔΕ.pdfΔιπλωματική Εργασία1.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.