Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36009
Title: Η Θεσσαλονίκη ως προορισμός City Break
Authors: Δινάκη, Μαρία
Advisor: Κωνστάντογλου, Μαρία
Keywords: Αστικός Τουρισμός;Εικόνα Προορισμού;Σχέδιο Τουριστικού Μάρκετινγκ;Τουριστική Προβολή;Τουριστικά Κίνητρα;Τουριστικό Προϊόν
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: Ο τουρισμός σύμφωνα με το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιού και τουρισμού, είναι η μεγαλύτερη βιομηχανία στο κόσμο . Χάρη στις οικονομικές δραστηριότητες που αναπτύσσει, αποτελεί τον κινητήριο μοχλό ανάπτυξης και ευημερίας ενός τόπου. Ωστόσο η οντότητα του φαντάζει ευάλωτη στις αναταράξεις της διεθνούς πολιτικής κατάστασης, και σε κάθε είδους συγκυρίες, όπως μας δίδαξε η ιστορία. Πρόσφατα ζήσαμε την ευάλωτη πλευρά του και στη χώρα μας με την υποχώρηση της τουριστικής ζήτησης στα νησιά του Βορείου Αιγαίου λόγω της ανεξέλεγκτης ροής των προσφύγων στις περιοχές αυτές, την δυσφήμηση της χώρας μας στις ευρωπαϊκές αγορές και τα capital control. Ευτυχώς ο χρόνος λειτουργεί ευεργετικά υπέρ του. Ο Christophe Bouneau (2014), θεωρεί ότι οι κρίσεις δημιουργούν νέες ευκαιρίες στο τομέα της αναψυχής με νέα προϊόντα προωθώντας τη τουριστική οικονομία. Η παρούσα εργασία θα ασχοληθεί με τη δυνατότητα της Θεσσαλονίκης ως «αστικός προορισμός». Για την ολοκλήρωση της χρησιμοποιήθηκε αρχικά βιβλιογραφική ανασκόπηση η οποία εμπλουτίστηκε με πρωτογενή και δευτερογενή στοιχεία, τα οποία αναλύθηκαν, ενώ σημαντική ήταν και η βοήθεια διαδικτυακών πληροφοριών. Στόχος της έρευνας, αποτέλεσε η διερεύνηση του προφίλ των επισκεπτών της πόλης , η ανάλυση των κινήτρων που τους οδήγησε στην επιλογή του προορισμού, και οι απόψεις και εμπειρίες που αποκόμισαν. Παράλληλα επιχειρήθηκε η διερεύνηση του τουριστικού προϊόντος και του εμπλουτισμού του, μέσα από πληροφορίες που αντλήθηκαν από τις απαντήσεις των ερωτηματολογίων που διανεμήθηκε σε ημεδαπούς και αλλοδαπούς τουρίστες της πόλης. Οι φορείς συνέβαλαν στη συμπλήρωση ερωτηματολογίου, δίνοντας πληροφορίες, αξιολογώντας το προσφερόμενο προϊόντος και επισημαίνοντας τα κακώς κείμενα και τις τυχών προοπτικές στη βελτίωση του τουριστικού προϊόντος και της προβολής της πόλης. Τα συμπεράσματα που προέκυψαν, οδήγησαν σε διαπιστώσεις και προτάσεις που αναλύονται στο τέλος της παρούσης εργασίας με σκοπό να συμβάλουν στην ενίσχυση της εικόνας της πόλης και στη προώθησή της στη χάρτα του “city break”.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Η Θεσσαλονίκη ως προορισμός City Break_βιβλιοθεσία τελικό.pdfΔιπλωματική Εργασία5.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.