Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35987
Title: «Διερεύνηση αντιλήψεων φοιτητών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου ως προς την επικοινωνία με τον Καθηγητή-Σύμβουλο στις Θεματικές Ενότητες ΦΥΕ 14, ΚΦΕ 60, ΕΛΠ 11 και ΕΚΠ 51».
Authors: ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ
Advisor: Μπρούζος, Ανδρέας
Keywords: Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση;Open and Distance Education;ΕΑΠ;HOU;Εκπαίδευση Ενηλίκων;Adult Education;Επικοινωνία;Communication;Επιστημονική Κατεύθυνση;Scientific Section;Καθηγητής Σύμβουλος;Professor Advisor
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: Ένας από τους βασικότερους άξονες της μαθησιακής διαδικασίας στην ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι η επικοινωνία του Καθηγητή με το φοιτητή. Ο Καθηγητής Σύμβουλος οργανώνει τη διαδικασία της επικοινωνίας, ώστε να υποστηρίζει ψυχικά το φοιτητή και να τον βοηθά στην ακαδημαϊκή του/της εξέλιξη. Η συγκεκριμένη έρευνα αναδεικνύει το θέμα της επικοινωνίας Καθηγητή- φοιτητή στην ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση και ειδικότερα στο ΕΑΠ, με τη συνδρομή ελληνικής και διεθνούς βιβλιογραφίας, και αποβλέπει στο να καταγράψει τις αντιλήψεις φοιτητριών/τών τεσσάρων Θεματικών Ενοτήτων διαφορετικής επιστημονικής κατεύθυνσης, αναφορικά με την επικοινωνία με τον Καθηγητή τους. Οι ΘΕ είναι η προπτυχιακή «ΦΥΕ 14» του προγράμματος «Σπουδές στις Φυσικές Επιστήμες» και η μεταπτυχιακή «ΚΦΕ 60» του προγράμματος «Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Φυσικών Επιστημών», καθώς και η προπτυχιακή «ΕΛΠ 11» του προγράμματος «Σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό» και η μεταπτυχιακή «ΕΚΠ 51» του προγράμματος «Επιστήμες της Αγωγής». Ως σκοπός της έρευνας τέθηκε ο εντοπισμός διαφοροποιήσεων ή ομοιοτήτων στον τομέα της επικοινωνίας με τον Καθηγητή σε αυτές τις ΘΕ και η συνεισφορά της στην εκπλήρωση των ακαδημαϊκών τους υποχρεώσεων, με βάση τις απόψεις των φοιτητών. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν με ερωτηματολόγιο από δείγμα φοιτητών των προαναφερθέντων ΘΕ το ακαδημαϊκό έτος 2016-17 και η στατιστική επεξεργασία διεξήχθη με το στατιστικό πρόγραμμα SPSS 24.0. Οι φοιτητές με τις απαντήσεις τους επισημαίνουν την επίδραση της επικοινωνίας στην υλοποίηση της ΘΕ και τη συμβολή της στη μαθησιακή διαδικασία. Τα πορίσματα που προέκυψαν μπορεί να προκαλέσουν το ενδιαφέρον μελλοντικών ερευνητών, ώστε να διερευνήσουν σε μεγαλύτερο εύρος τις αντιλήψεις των φοιτητών σχετικά με την επικοινωνία με τον Καθηγητή τους σε ΘΕ διαφορετικής επιστημονικής κατεύθυνσης.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ-ΔΕ-2017.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.02 MBUnknownView/Open
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΔΕ.pdfΠαράρτημα ΔΕ398.58 kBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.