Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35984
Title: «Η διερεύνηση της μαθησιακής κινητικότητας των Ελλήνων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Βασική Δράση 1/ΚΑ1 του Erasmus+»
Authors: ΤΣΙΟΥΤΣΙΑ, ΦΩΤΕΙΝΗ
Advisor: Γιαννακοπούλου, Ελένη
Keywords: Ενδοϋπηρεσιακή κατάρτιση μαθησιακής κινητικότητας Erasmus+ KA1, εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, εκπαιδευτική εμπειρία, ενηλικιότητα, ευρωπαϊκή διάσταση
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό τη διερεύνηση της μαθησιακής κινητικότητας Βασική Δράση 1/ KA1 του Erasmus+ Ελλήνων εκπαιδευτικών της δημόσιας πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και συγκεκριμένα στο επίπεδο των λόγων συμμετοχής της κινητικότητας των ενήλικων εκπαιδευτικών, του βαθμού προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης, καθώς και της μελέτης της επίδρασης της κινητικότητας στη σχολική μονάδα στην οποία εργάζονται οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί. Το δείγμα της ποιοτικής έρευνας αποτελούν 13 εκπαιδευτικοί της ελληνικής δημόσιας πρωτοβάθμιας βαθμίδας. Οι 12 εκπαιδευτικοί συνθέτουν το δείγμα Ελλήνων εκπαιδευόμενων εκπαιδευτικών του Erasmus+ KA1 σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ένας εκπαιδευτικός διαθέτει τον ρόλο εκπαιδευτή εκπαιδευόμενων εκπαιδευτικών στο πλαίσιο προγραμμάτων ενδοϋπηρεσιακής κατάρτισης Erasmus+ KA1. Η ερευνητική διαδικασία που εφαρμόστηκε ήταν η ημιδομημένη συνέντευξη με τη χρήση πρωτόκολλου συνέντευξης σε συνδυασμό με ελάχιστες τροποποιήσεις στο πρωτόκολλο του εκπαιδευτή. Η συνέντευξη περιέχει έξι εισαγωγικές ερωτήσεις και δεκατέσσερις ανοιχτές σε τέσσερις θεματικές κατηγορίες σύμφωνα με τα ερευνητικά ερωτήματα για τους δώδεκα εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που συμμετείχαν στην έρευνα και δεκαεννέα ερωτήσεις (έξι εισαγωγικές και δεκατρείς ανοιχτές) για τον εκπαιδευτή αντίστοιχα. Η τεχνική ανάλυσης των ποιοτικών δεδομένων πραγματοποιήθηκε μέσω της απομαγνητοφώνησης των συνεντεύξεων και της επεξεργασίας με τη μέθοδο της «ερμηνευτικής ανάλυσης περιεχομένου» (Interpretive Content Analysis) η οποία αποτελεί μία ποιοτική μέθοδο ανάλυσης για τον εντοπισμό, την ανάλυση και την αναφορά αναδυόμενων θεμάτων, κατηγοριών οργανώνοντας τις πληροφορίες και ερμηνεύοντας τις διάφορες πτυχές του ερευνητικού θέματος. Από την ποιοτική ανάλυση και επεξεργασία των δεδομένων προέκυψε η ποικιλομορφία των λόγων συμμετοχής των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μαθησιακής κινητικότητας Erasmus+ KA1, καθώς και η συμβολή της κινητικότητας στην επαγγελματική και προσωπική ανάπτυξή τους. Επιπροσθέτως, διαπιστώθηκε ως απότοκος της συμμετοχής στη μαθησιακή κινητικότητα Βασική Δράση 1/KA1 η επίδραση στη σχολική μονάδα.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Διπλωματική Εργασία Τσιούτσια Φωτεινή .pdfΔιπλωματική εργασία 20172.43 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.