Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35975
Title: «Επιμόρφωση και εργασιακή ικανοποίηση. Μια δυναμική σχέση – Η περίπτωση των εκπαιδευτικών της Α/θμιας εκπαίδευσης του νομού Ηλείας».
Authors: Νικολουτσοπούλου, Γενοβέφα
Advisor: Παναγιωτόπουλος, Γεώργιος
Keywords: επιμόρφωση- education;επαγγελματική ανάπτυξη- professional development;εργασιακή ικανοποίηση -Job satisfaction
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Στόχος της εργασίας είναι να εξετάσει την επίδραση που έχει η επιμόρφωση στην εργασιακή ικανοποίηση των εκπαιδευτικών της Α/θμιας εκπαίδευσης του νομού Ηλείας. Η έρευνα είναι ποσοτική και βασίζεται στη χρήση στατιστικών μετρήσεων, ώστε να εξαχθεί συμπέρασμα, το οποίο θα είναι αποτέλεσμα των στατιστικών αναλύσεων που θα γίνουν επί των αποτελεσμάτων της έρευνας, όπως αυτά προέκυψαν από τους 278 εκπαιδευτικούς, που έλαβαν μέρος στην έρευνα. Μια γενικότερη σύνοψη των αποτελεσμάτων είναι, ότι οι ερωτώμενοι δείχνουν να αντιλαμβάνονται τα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης, ως ένα μέσο που ενισχύει την επαγγελματική και προσωπική τους ανάπτυξη. Όμως, δεν αισθάνονται ότι έχει άμεσα θετική επίδραση σε ό,τι αφορά την επαγγελματική τους απόδοση και την ικανοποίηση των αναγκών τους, ενώ δηλώνουν ότι δεν υπάρχει άμεση σύνδεση με την εργασιακή τους ικανοποίηση. Από την ανάλυση των δεδομένων, αυτό δικαιολογήθηκε βάσει του ότι η επαγγελματική ικανοποίηση είναι μια σύνθετη έννοια και επηρεάζεται από ένα πλήθος παραγόντων. Άρα, η επιμόρφωση μπορεί να έχει σίγουρα θετική επίδραση, αλλά αυτή είναι μάλλον έμμεση. Βέβαια, υπάρχει χώρος για περισσότερη έρευνα, που μπορεί να γίνει σε ένα ευρύτερο δείγμα από όλη την Ελλάδα, αλλά και με ποιοτική έρευνα, η οποία θα μας βοηθήσει να κατανοήσουμε την επίδραση της κρίσης.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΝΙΚΟΛΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΥ_ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ_2017.pdfΔιπλωματική εργασία2.4 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.