Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35961
Title: ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ: Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΦΥΛΟΥ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Authors: Πουλιώτη, Σοφία
Advisor: Σιάνου - Κύργιου, Ελένη
Keywords: Προσδοκίες;Φύλο;Οικογένεια;Εκπαίδευση;Επάγγελμα;Expecations;Gender;Family;Education;Profession
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Η παρούσα εργασία έχει στόχο τη διερεύνηση των πιθανών διαφορών στις προσδοκίες της μητέρας και του πατέρα για τις μελλοντικές εκπαιδευτικές, επαγγελματικές και προσωπικές διαδρομές των παιδιών τους σε σχέση με το φύλο. Για να διερευνηθούν αυτές οι πιθανές διαφορές θέσαμε τέσσερα ερευνητικά ερωτήματα. Η μεθοδολογική προσέγγιση που ακολουθήσαμε στην συγκεκριμένη μελέτη είναι η ποιοτική μέθοδος. Η μέθοδος συλλογής των ποιοτικών δεδομένων είναι η ομοιογενής δειγματοληψία. Το κοινό χαρακτηριστικό που έχουν τα μέλη του δείγματος είναι πως είναι γονείς παιδιών προσχολικής ηλικίας διαφορετικού φύλου. Το μέγεθος του δείγματος ανέρχεται σε 5 ζευγάρια, δηλαδή 5 μητέρες και 5 πατεράδες. Για την συγκέντρωση των δεδομένων της έρευνας κατασκευάσαμε έναν οδηγό ημιδομημένης συνέντευξης και πήραμε ατομικές συνεντεύξεις οι οποίες μαγνητοφωνήθηκαν και έπειτα απομαγνητοφωνήθηκαν και μετατράπηκαν σε αρχεία κειμένου, τα οποία αναλύσαμε για να εξάγουμε τα αποτελέσματα της έρευνας. Τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι δεν υπάρχει μεγάλη επίδραση ούτε του φύλου του γονέα ούτε του φύλου του παιδιού στη διαμόρφωση των προσδοκιών των γονέων για το μέλλον των παιδιών τους, συμφωνώντας με κάποιες έρευνες και διαφωνώντας με κάποιες άλλες. Παρόλα αυτά τα ευρήματα τείνουν να συμφωνούν με ένα κομμάτι της βιβλιογραφίας.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Πουλιώτη Σοφία Διπλωματική Εργασία.pdfΔιπλωματική Εργασία1.19 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.