Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35952
Title: Υποδοχή και υποστήριξη εκπαιδευτικών: Οι απόψεις των νεοεισερχομένων (2014-2017) στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση του Ν. Ηλείας για το e-mentoring
Authors: Γιάνναρου, Γεωργία
Advisor: Αλεξανδρόπουλος , Γεώργιος
Keywords: διαδικτυακή κοινότητα μάθησης;e-mentoring;νεοεισερχόμενοι εκπαιδευτικοί;ΤΠΕ
Issue Date: 24-Sep-2017
Abstract: Ποσοτική έρευνα απόψεων νεοεισερχομένων (2014-2017) στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση της Ηλείας για το e-mentoring δείχνει ότι οι περισσότεροι α) έχουν συγκεχυμένη εικόνα για την υποστήριξη-αξιολόγησή τους, β) υπάρχουν σε μεγαλύτερο βαθμό οι τεχνικές δυνατότητες σε σχέση με τις διοικητικές για την εισαγωγή του e-mentoring, γ) διαφωνούν με τον νέο θεσμό, δ) δεν θα τον επέλεγαν ως αποτελεσματικότερο και ε) το δείγμα είναι εξαιρετικά ομοιογενές στις απόψεις του. Προτείνεται να αναπτυχθεί περαιτέρω ο προβληματισμός για την ανοικτότητα των διαδικασιών αξιολόγησης στον δημόσιο τομέα και να εξεταστεί η σχέση του e-mentoring με το εργασιακό άγχος των εκπαιδευτικών.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Giannarou G. - E-mentoring (MEd Thesis).pdfΜεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία με Παραρτήματα1.44 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.