Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35930
Title: Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΗΛΙΚΙΑΚΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Authors: ΝΑΟΥΜΙΔΗ, ΕΥΓΕΝΙΑ
Advisor: ΚΟΥΡΤΗ- ΚΑΖΟΥΛΛΗ , ΒΑΣΙΛΕΙΑ
Keywords: Interactive learning;Motivation;Engagement;Educational technology;Participation;Collaboration;Fun;Constructivism
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Η παρούσα διπλωματική ερευνά την χρήση του Διαδραστικού Πίνακα σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο εκμάθησης της Αγγλικής γλώσσας και εξετάζει τον ρόλο του στην εμπλοκή των μαθητών και την κινητοποίησή τους στη μάθηση. Μία μικρού αριθμού νέων ηλικιακά μαθητών τάξη οι οποίοι μαθαίνουν Αγγλικά σε ένα ιδιωτικό κέντρο ξένων γλωσσών στην κλειστή κοινωνία του Βόλου, ερωτήθηκε για τις απόψεις τους για το συγκεκριμένο εργαλείο διδασκαλίας. Η συγκεκριμένη έρευνα ευελπιστεί να παράγει αποτελέσματα τα οποία θα υποστηρίζουν την ενσωμάτωση του Διαδραστικού Πίνακα στην διδασκαλία και εκμάθηση των μικρών μαθητών. Οι Διαδραστικοί Πίνακες προβλέπεται να δημιουργήσουν ένα ευχάριστο και ενδιαφέρον μαθησιακό περιβάλλον το οποίο θα προωθεί την κινητοποίηση και την εμπλοκή των μαθητών στο μάθημα. Θα ερευνηθεί αν η ενεργή συμμετοχή των μαθητών μέσα στο μάθημα αυξάνεται και αν η εκμάθηση πραγματοποιείται καλύτερα μέσω της αλληλεπίδρασης, συνεργασίας και αμοιβαίας επικοινωνίας στοιχεία τα οποία ενδυναμώνουν την ανάπτυξη της επικοινωνιακής δεξιότητας των μαθητών. Οι πληροφορίες συλλέχτηκαν χρησιμοποιώντας σύνθεση ερευνητικών μεθόδων μέσα στην τάξη συνδυάζοντας τόσο την ποιοτική όσο και την ποσοτική προσέγγιση. Ένα κλειστού τύπου ερωτηματολόγιο βασισμένο στην ‘Likert κλίμακα’ διανεμήθηκε στους μαθητές εστιάζοντας σε ερωτήσεις σχετικά με τις αντιλήψεις τους για την δική τους συμμετοχή και τον ενθουσιασμό μέσα στο μάθημα, παράλληλα ωθώντας τους να εκφράσουν τις απόψεις τους απέναντι στην χρήση του Διαδραστικού Πίνακα. Έπειτα, μία λίστα παρατηρήσεων του καθηγητή βοήθησε στην έρευνα ποιοτικών στοιχείων ερευνώντας ποιοτικά στοιχεία σχετικά με την ατμόσφαιρα στην τάξη, τον ρόλο των μαθητών και τις αντιδράσεις τους κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Τέλος, ως τρίτη ποιοτική μέθοδος έρευνας με σκοπό να επιτευχθεί η ‘τριγωνοποίηση’, ήταν ο αναστοχασμός των μαθητών όπου οι ίδιοι κατέγραψαν τις σκέψεις και τις απόψεις τους σχετικά με την χρήση του Διαδραστικού Πίνακα στην εκμάθηση των Αγγλικών.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IWB-DISSERTATION-FINAL.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής4.56 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.