Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35917
Title: ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Authors: ΣΟΥΛΙΩΤΗ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Advisor: ΣΚΟΥΡΤΗΣ , ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
Keywords: ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Ο τουρισμός καθιστά ένα κλάδο της οικονομίας, ο οποίος γνωρίζει πολύ μεγάλη ανάπτυξη και συντελεί στην ενίσχυση της οικονομίας του τόπου όπου αναπτύσσεται. Υπάρχουν πολλά είδη τουρισμού αλλά και εναλλακτικές μορφές τουρισμού, οι οποίες προσελκύουν πλήθος τουριστών ανάλογα με τα ενδιαφέροντα, τα χόμπι και τις ανάγκες του καθενός. Το μάρκετινγκ στον τουριστικό κλάδο διαδραματίζει κύριο ρόλο στην προσέλκυση επισκεπτών και έτσι κρίνεται αναγκαίο να εφαρμόζονται κάθε φόρα οι πιο αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ. Ενώ, η εφαρμογή του τουριστικού μάρκετινγκ είναι αναγκαία και στην περίπτωση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, με απώτερο σκοπό την προσέλκυση όσο το δυνατόν περισσότερων επισκεπτών. Επιπλέον, είναι σημαντικό το μάρκετινγκ που εφαρμόζεται στην τουρισμό, να προσαρμόζεται κάθε φόρα στις προτιμήσεις αλλά και τις ανάγκες που έχουν οι νέοι πελάτες, καθώς αυτές μεταβάλλονται συνεχώς.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.