Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35916
Title: Psycholinguistische Aspekte bei der Grammatikvermittlung im DaF- Unterricht
Authors: ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΟΥ, ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ
Advisor: Wiedenmayer, Dafni
Keywords: Kognitivierung;induktiv,deduktiv
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τις ψυχογλωσσολογικές απόψεις, οι οποίες διέπουν την διαδικασίας κατάκτησης μιας ξένης γλώσσας και συγκεκριμένα με την αφομοίωση της γραμματικής στο μάθημα της γερμανικής ως ξένης γλώσσας. Τόσο στην επιστημονική βιβλιογραφία της διδακτικής ξένων γλωσσών, όσο και στο καθημερινό ξενόγλωσσο μάθημα τίθεται το ερώτημα, αν η επαγωγική ή η παραγωγική μέθοδος είναι αποτελεσματικότερη ή καταλληλότερη κατά την διδασκαλίας της γραμματικής. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει κατά πόσο αποτελεσματική και σκόπιμη είναι η επαγωγική και η παραγωγική μέθοδος διδασκαλίας κατά την διδασκαλία της γραμματικής στο ξενόγλωσσο μάθημα. Επιπλέον εξετάζονται οι διαφορετικοί παράγοντες, οι οποίοι επηρεάζουν την επιλογή της κατάλληλης διαδικασίας από την πλευρά του διδάσκοντα.
Appears in Collections:ΓΕΡ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Anna- Maria.pdfδιπλωματική2.54 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.