Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35910
Title: Η αξιοποίηση της τέχνης για την ενίσχυση της δημιουργικότητας. Οι εμπειρίες των δασκάλων.
Authors: Τσανούλα, Ευσταθία
Advisor: Γιώτη, Λαμπρίνα
Keywords: Δημιουργικότητα;Τέχνη;Εκπαιδευτικός;Δια βίου εκπάιδευση
Issue Date: 24-Sep-2017
Abstract: Σκοπός: Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ρόλο της τέχνης στην ανάπτυξη και την ενίσχυση της δημιουργικότητας στο πλαίσιο της εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, γίνεται βιβλιογραφική ανασκόπηση της έννοιας της δημιουργικότητας και της σχέσης της με την τέχνη και παρουσιάζονται στοιχεία για την ετοιμότητα και την προθυμία των εκπαιδευτικών να εντάξουν τη δημιουργικότητα και την τέχνη στο καθημερινό μάθημα. Μεθοδολογία: Το φαινόμενο προσεγγίζεται με τη μέθοδο της συνέντευξης. Τα περιεχόμενα αναλύονται με βάση τα ερευνητικά ερωτήματα. Αποτελέσματα: Παρατίθενται οι εμπειρίες δείγματος έξι εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με την τέχνη, καθώς και τα εμπόδια που εντοπίζουν στην εφαρμογή της δημιουργικής διδασκαλίας. Τέλος, γίνεται αναφορά σε προτάσεις για την επίλυση των προβλημάτων. Πρωτοτυπία: Πρόκειται για την πρώτη μελέτη συνέντευξης σε δείγμα εκπαιδευτικών της Αττικής πάνω στο θέμα. Εφαρμογή: Οι εκπαιδευτικοί προτείνουν την ανάπτυξη δομών και προγραμμάτων επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών μέσω της δια βίου μάθησης, αλλά και τη συστηματική εισαγωγή της τέχνης στα σχολεία και την αποφυγή αποσπασματικών προσπαθειών χωρίς μόνιμο χαρακτήρα.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Διπλωματική τελική ppdf.pdfΚύρια εργασία982.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.