Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35899
Title: Βιωματικότητα, αυτοματισμοί, Science Technology Engineering and Mathematics (S.T.E.M.) ) και η τεχνολογία του Διαδικτύου των Αντικειμένων στη σύγχρονη εκπαίδευση. Μία μελέτη περίπτωσης περίπτω σης σε έξυπνα εκπαιδευτικά δωμάτια απόδρασης (escape rooms) με σύγχρονες μεθόδους μάθησης.
Authors: Papadakis, Leonidas
Advisor: Dr Stavrakis, Modestos
Keywords: S.T.E.M.;education;escape room;learning theories;Internet of Things;Experiential learning
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: Στην παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιήθηκε μία συνδυαστική έρευνα μέσω της ανάλυσης θεωριών μάθησης όπως του Συμπεριφορισμού, Κονστρουκτιβισμού, Κοινωνικού Κονστρουκτιβισμού, του Connectionism – Trial and Error, του πλαισίου PACT, των διδακτικών σεναρίων καθηγητών β’ επιπέδου καθώς και των δωματίων απόδρασης με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί από τους μαθητές του τομέα Πληροφορικής 2ου ΕΠΑΛ (Δημιουργοί) ένα πραγματικό επισκέψιμο δωμάτιο απόδρασης που περιελάμβανε σενάρια S.T.E.M. Στη συνέχεια προσκλήθηκαν μαθητές διαφόρων βαθμίδων (Συμμετέχοντες) να παρακολουθήσουν τα σενάρια του δωματίου. Τα αποτελέσματα ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά σε όλους τους τομείς. Τόσο οι δημιουργοί, όσο και οι συμμετέχοντες πειραματίστηκαν, έπαιξαν με τις κατασκευές και τελικά εμπέδωσαν τις έννοιες με έναν ευχάριστο και διασκεδαστικό τρόπο.
Appears in Collections:ΓΤΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
lpapadakisde_final.pdfMain article8.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.